La Policia Municipalde Girona va detenir, la matinada del dilluns, dia 19, Driss A., de 34 anys d’edat, com a presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació. Els fets van passar als voltants de la una de la nit del dilluns, quan la Sala de Coordinació Policial va rebre una trucada al 092 alertant que al carrer de Narcís Blanch s’hi estava produint un robatori.
Immediatament, dues unitats policials uniformades de la Policia Municipal es van desplaçar al lloc dels fets i van contactar amb la víctima, que va explicar que un noi l’havia atacat i agredit per l’esquena al mig del carrer i que li havia volgut robar el mòbil però que no ho havia aconseguit perquè ell s’havia defensat i després de forcejar amb el lladre aquest havia fugit corrents.
Seguidament, els policies van iniciar una recerca per la zona fins que van localitzar, a la cantonada del carrer de Barcelona amb el carrer d’Emili Grahit, un jove que coincidia plenament amb les característiques físiques facilitades i que portava esgarrapades recents i la samarreta esparracada.
Un cop els agents el van identificar i van haver fet les comprovacions pertinents, van procedir a la detenció de Driss A., de 34 anys, resident a Girona, i de qui consten més detencions per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació.
Un detingut per robatori amb agressió a Girona
L'acusat és multireincident del mateix tipus de delicte violent
ARA A PORTADA
-
Els micropobles de les comarques gironines per on passarà el Festival Itinera aquest agost Natàlia Pinyol
-
Un xat basat en intel·ligència artificial informa els turistes sobre l'oci i cultura de Girona Redacció
-
-
La Unesco avaluarà les catifes de flors d'Arbúcies per ser patrimoni de la humanitat Bernat Castanyer
-
Publicat el 19 d’agost de 2013 a les 18:42
Et pot interessar
-
Societat Els veïns de Bonmatí poden tornar a beure aigua de l'aixeta després de gairebé un mes
-
Societat Dos detinguts per possessió de marihuana al desallotjament del bloc de pisos ocupats de la ronda Ferran Puig
-
Societat Salellas demanarà al Govern que no ubiqui un centre d'atenció al sensellarisme a Girona
-
Societat El Trueta és el primer hospital públic de fora de Barcelona a fer servir la cirurgia robòtica en infants
-
Societat Els caçadors gironins creen una app per controlar batudes i captures
-
Societat Lloret de Mar suspèn un any l'obertura de nous negocis de souvenirs o manicura al nucli antic