Un incendi en el magatzem d'un bar ha obligat a desallotjar de forma preventiva durant una hora els veïns d'un bloc a Lloret de Mar (La Selva), al carrer Sant Pere. Els Bombers han rebut l'alerta a les 14.26 i a dos minuts després el foc, que ha afectat sobretot unes caixes del magatzem de l'establiment, ha estat extingit. En arribar al lloc dels fets, la Policia Local ja havia desallotjat als veïns per la quantitat de fum que hi havia a l'escala de l'edifici, de dues plantes. Després de la ventilació dels pisos, els veïns han pogut tornar a casa.
Un incendi obliga a desallotjar els veïns d'un bloc a Lloret
El foc s'ha declarat en el magatzem d'un bar
ARA A PORTADA
-
L'estiu comença amb avisos del Meteocat per calor diürna i nocturna: 40 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
Un estudi de la UdG revela quina és la millor IA per detectar «fake news» i vídeos manipulats Redacció
-
El menor desaparegut a Roses hauria discutit amb els companys abans de sortir d'excursió amb moto d'aigua Natàlia Pinyol
-
-
Publicat el
09 de novembre de 2011 a
les 17:10
Et pot interessar
-
Unes 500 persones s'apleguen a Girona per denunciar la "mala gestió" de l'aigua
-
Busquen un home de 43 anys desaparegut des de fa set dies a Calonge
-
Detingut a Cistella per apallissar i deixar ferida una dona de més de 60 anys
-
L'hospital Trueta de Girona crea la nova unitat Cardiorenal
-
Desnonen una família amb un nadó de mesos a Salt
-
Jutgen l'acusat de fer tocaments a una menor a la terrassa d'un bar de Girona
