Tal com estava previst, aquest dimarts a la tarda han començat a descarregar de manera sobtada xàfecs i tempestes en alguns punts de la Garrotxa, algunes en forma de calamarsa.
Aquest dimecres el temps es calmarà i no s'esperen pluges. La inestabilitat podria tornar demà dijous.
Les imatges del vídeo han estat cedides al 324.cat per Miquel Bagaria, de l'Esquirol; Juanjo González, de Sora, i Sandra Pérez, de les Planes d'Hostoles.
ARA A PORTADA
-
Política Llibertat a disposició del jutge per l'exdiputat i exalcalde de Sant Feliu de Guíxols per exhibicionisme en una piscina Redacció
-
-
Successos Detenen un professor jubilat a Torroella de Montgrí per tocaments a alumnes que feien classe a casa seva Redacció
-
Societat Detonen un projectil d'aviació francès localitzat en una cala del Port de la Selva Redacció
Publicat el
03 d’abril de 2013 a
les 20:43
Et pot interessar
-
Societat
Controlat l'incendi entre Llers i Terrades, a la comarca de l'Alt Empordà
-
Societat Els Bombers descarten controlar l'incendi de les Gavarres «en les pròximes hores»
-
Societat
L'organització rectifica i anul·la la Cantada d’Havaneres de Calella de Palafrugell
-
Societat
Tots els municipis confinats per l'incendi de l'Empordà
-
Societat
Protecció Civil demana evitar els desplaçaments fins al Baix Empordà, el Gironès i el Pla de l'Estany
-
Societat
Què sabem i què no de l'incendi que crema sense control a l'Empordà
