
La trentena d'adherits que van assistir al Congrés local de Solidaritat Catalana per la Independència (SI) celebrat a seu de SI de Girona aquest divendres va escollir per unanimitat la nova executiva que liderarà el projecte independentista a la ciutat de Girona durant els propers 2 anys de mandat.
Xavier Piqueras i Costa, enginyer tècnic de formació i funcionari a l'administració local, en serà el coordinador. Piqueras va remarcar que assumia el càrrec "amb la voluntat decidida de treballar per Girona i el projecte independentista que representa SI i amb el compromís de fer créixer la militància i interlocutar amb les entitats, associacions i ciutadans de Girona per donar resposta a les seves demandes i necessitats".
D'altra banda, els altres membres de l'executiva local que acompanyaran Piqueras en els propers 2 anys són: per a la secretaria d'organització i finances, Vicky Saavedra, per a la secretaria d'imatge i comunicació, Candi Granés, per a la secretaria d'acció municipal, Francesc-Xavier Masià i per a la secretaria d'acció parlamentària, Mercè Escarrà.
L'executiva local de SI comptarà també amb el suport extern de Pol Bisbe, que cuidarà l'àrea de joventut i mobilització i Daniel Muñoz, que s'encarregarà de l'àmbit de xarxes 2.0.