La policia espanyola ha detingut dues persones i ha desmantellat un cultiu de marihuana amb 1.280 plantes ubicat al pàrquing de l'anomenat edifici rodó de Lloret de Mar.
La investigació va arrencar després que la policia rebés informacions anònimes sobre l'existència d’aquesta plantació i confirmés l'activitat il·lícita. Després de donar compte a l'autoritat judicial, el cos va fer un operatiu, en col·laboració amb la Unitat Canina de la Policia Local.
La intervenció va permetre arrestar els responsables del cultiu i comissar les 1.280 plantes. La meitat d'aquestes es trobaven en avançat estat de creixement i la resta ja estaven curtes. També es van intervenir 61 quilos de cabdells disposats per a la venda.
Els dos detinguts han passat a disposició judicial i se'ls han imputat delictes contra la salut pública i defraudació de fluids elèctrics.