El jutjat d'instrucció de Brussel·les ha dictat aquest dilluns presó per a un dels 21 detinguts en el marc d'una operació antiterrorista, al qual acusa de "participar en activitats d'un grup terrorista i d'atemptat terrorista", en al·lusió a la matança d'un mínim de 130 persones el passat dia 13 de novembre a París.
Uns altres tres sospitosos, dels cinc detinguts aquest mateix dilluns a Brussel·les i Lieja, segueixen detinguts en espera de "comprovacions" en la investigació. El jutge decidirà dimarts sobre la seva situació, segons ha informat la fiscalia federal belga.
La resta d'individus detinguts en els 25 registres portats a terme a Brussel·les, Charleroi i la regió de Lieja entre diumenge a la nit i aquest matí han quedat en llibertat.
Acusat un dels detinguts a Brussel·les de participar en els atemptats de París
La policia va arrestar 21 persones en el marc d'una operació antiterrorista
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de novembre de 2015 a
les 18:38
Et pot interessar
-
Internacional
Trump publica i esborra un vídeo on apareix Barack i Michelle Obama com si fossin micos
-
Internacional
Els EUA abaten un dron iranià al mar d'Aràbia
-
Internacional
Per què Epstein pot ser la fi de Trump?
-
Internacional
Roma farà pagar als turistes per visitar la Fontana di Trevi
-
Internacional
Van els Estats Units cap a una guerra civil?
-
Internacional
Segona tongada de publicació dels «papers d'Epstein»: Aznar i Elon Musk, entre els nous noms
