El jutjat d'instrucció de Brussel·les ha dictat aquest dilluns presó per a un dels 21 detinguts en el marc d'una operació antiterrorista, al qual acusa de "participar en activitats d'un grup terrorista i d'atemptat terrorista", en al·lusió a la matança d'un mínim de 130 persones el passat dia 13 de novembre a París.
Uns altres tres sospitosos, dels cinc detinguts aquest mateix dilluns a Brussel·les i Lieja, segueixen detinguts en espera de "comprovacions" en la investigació. El jutge decidirà dimarts sobre la seva situació, segons ha informat la fiscalia federal belga.
La resta d'individus detinguts en els 25 registres portats a terme a Brussel·les, Charleroi i la regió de Lieja entre diumenge a la nit i aquest matí han quedat en llibertat.
Acusat un dels detinguts a Brussel·les de participar en els atemptats de París
La policia va arrestar 21 persones en el marc d'una operació antiterrorista
ARA A PORTADA
-
Parlon i Trapero es disculpen per la infiltració: «Ha estat una decisió operativa mal plantejada» Bernat Surroca Albet
-
Els sindicats, descontents amb les explicacions de Parlon i Trapero: «No és un error, és una decisió política» Gerard Mira
-
«Mai s'havia invertit tant en educació»: Illa no es mou davant la vaga de mestres Pep Martí i Vallverdú
-
Florentino continua submergit en el seu esperpent: les frases més destacades de l’entrevista amb Pedrerol Víctor Rodrigo
-
«Busquem la col·laboració, no la confrontació»: Illa es contraposa a Ayuso des de Silicon Valley Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
23 de novembre de 2015 a
les 18:38
Et pot interessar
-
Internacional
Putin i la guerra infinita
-
Internacional Saif Abukeshek tornarà a la Flotilla aquest dimarts després de la detenció il·legal d'Israel
-
Internacional
Open Arms portarà plaques solars fins a Cuba
-
Internacional Israel deporta els activistes de la Flotilla Saif Abukeshek i Thiago Ávila
-
Internacional
Escòcia, Gal·les i el Reform UK: la fi del Regne Unit?
-
Internacional Israel alliberarà Saif Abukeshek, l'activista catalanopalestí de la Flotilla
