Almenys tres persones han resultat ferides en un apunyalament a La Haia (Holanda), segons ha informat la policia. L'atac s'ha produït en el principal carrer comercial de la ciutat. Els serveis d'emergències s'han traslladat fins a la zona, on continuen treballant. L'atacant, d'entre 45 i 50 anys, s'ha donat a la fuga.
Segons ha informat la policia, es busca un home que vesteix roba d'esport i porta una bufanda negra. La policia demana col·laboració ciutadana per trobar-lo. L'atac a La Haia arriba poques hores després que s'hagi produït un altre apunyalament múltiple a Londres, que ha deixat dos morts i diverses persones ferides, i que la policia cataloga com a terrorista.
Un altre atacat, a Londres
Dos dels cincs ferits en l'atac terrorista al pont Londres han mort després d'haver estat hospitalitzats. Els fets s'han produït al migdia quan un home amb un ganivet ha començat a apunyalar la gent que passava per la zona. La Policia Metropolitana ha abatut l'atacant en el mateix lloc dels fets i mantenen tancat el pont i acordonada la zona.
Almenys tres ferits en un apunyalament a La Haia
El sospitós es troba en cerca i captura per la policia dels Països Baixos
ARA A PORTADA
-
La cúpula de Junts, un any després: gestionar l'adeu al PSOE i el repte de les municipals Oriol March
-
-
Alemanya accepta «obrir un diàleg» per l'oficialitat del català en plena pressió de Junts a Sánchez Bernat Surroca Albet
-
-
Crisi al Poder Judicial: els vocals progressistes acusen la presidenta de «trencar el consens» Redacció
Publicat el 29 de novembre de 2019 a les 20:08
Et pot interessar
-
Internacional
«Per escriure sobre Kim Jong-un he rebut moltes amenaces a Corea del Sud»
-
Internacional
La Unió Europea aprova noves sancions contra Rússia i Espanya se suma a la compra d'armes als Estats Units
-
Internacional
Denuncien el pas d'un vaixell estatunidenc amb 563 tones de munició per aigües espanyoles amb direcció Israel
-
Internacional
Revelen el valor de les joies robades al Louvre
-
Internacional
La Casa Blanca descarta ara una trobada imminent entre Trump i Putin
-
Internacional
L'expresident francès Nicolas Sarkozy entra a la presó
