Un professor d'una escola jueva de Marsella ha estat apunyalat aquest dimecres a França per tres individus que han cridat consignes antisemites, segons fonts policials citades per Le Monde. L'agressió ha tingut lloc prop de les vuit del vespre.La víctima, de 56 anys, ha patit algunes ferides, però es troba fora de perill.
El fiscal de Marsella, Brice Robin, ha informat que l'home ha estat assaltat per tres individus i que un d'ells portava una samarreta amb un emblema d'Estat Islàmic, mentre que un altre hauria mostrat una imatge de Mohamed Merah, responsable de diversos atacs antisemites el 2012. La policia està buscant els autors de l'agressió, que han fugit.
Apunyalat un professor d'una escola jueva a Marsella
Els autors de l'agressió són tres homes que han cridat consignes antisemites en el moment de l'agressió
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de novembre de 2015 a les 20:41
Et pot interessar
-
Internacional La Unió Europea proposa suspendre l'acord de cooperació comercial amb Israel i decidiran els estats
-
Internacional Què van fer amb Rússia? I què es proposa fer amb Israel?
-
Internacional Espanya i 15 països amenacen Israel amb la «rendició de comptes» si deté o ataca els integrants de la Flotilla
-
Internacional Israel llança una ofensiva terrestre a gran escala per ocupar la ciutat de Gaza
-
Internacional La comissió d'investigació de l'ONU acusa Israel de cometre un genocidi a Gaza
-
Internacional El principal sospitós de la desaparició de Madeleine McCann surt de la presó i es nega a declarar