El governador de Florida ha decidit baixar carrera presidencial republicana per la Casa Blanca. L'ultraconservador Ron DeSantis ho ha fet públic aquest diumenge 21 de gener quan també ha dit que donarà suport a Donald Trump que cada vegada veu més a prop el seu retorn a Washington.
La decisió de DeSantis ha arribat gairebé vuit mesos després d'iniciar-se la campanya de les presidencials en el Partit Republicà. De fet, fa pocs dies va obtenir el 20% dels suports al caucus d'Iowa on l'expresident dels Estats Units va arrasar.
"Si pugues fer alguna cosa per aconseguir un resultat favorable ho faria, però no puc demanar als partidaris més temps ni recursos si no tenim un camí clar cap a la victòria", ha dit l'actual governador de Florida per anunciar la seva retirada.
Sense DeSantis, l'única contrincant de Trump és l'exgovernadora de Carolina del Sud, Nikki Haley, però el favorit continua sent l'expresident.
[plantillavirals]
DeSantis es retira de les primàries i dona via lliure a Trump
Ara l'única contrincant de l'expresident dels Estats Units és Nikki Haley
- Trump, parlant davant la premsa -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de gener de 2024 a
les 21:29
Et pot interessar
-
Internacional
Trump publica i esborra un vídeo on apareix Barack i Michelle Obama com si fossin micos
-
Internacional
Els EUA abaten un dron iranià al mar d'Aràbia
-
Internacional
Per què Epstein pot ser la fi de Trump?
-
Internacional
Roma farà pagar als turistes per visitar la Fontana di Trevi
-
Internacional
Van els Estats Units cap a una guerra civil?
-
Internacional
Segona tongada de publicació dels «papers d'Epstein»: Aznar i Elon Musk, entre els nous noms
