La policia de Rotterdam ha anunciat la detenció d'un camioner espanyol que dissabte es va estavellar contra una barbacoa al poble de Nieuw-Beijerland (Països Baixos), amb un balanç provisional de sis morts i almenys set ferits, tots hospitalitzats i un, en estat crític. El conductor n'ha sortit il·lès.
Els agents l'han detingut sota la sospita d'haver causat un accident de trànsit mortal, tot i que han subratllat que ha donat negatiu en les proves d'alcoholèmia. El fet és que el vehicle estava estacionat prop del dic en què el grup de persones feia la barbacoa i, per motius que ara s'investiguen, va entrar en moviment. Les autoritats han demanat la col·laboració de tothom que pugui tenir fotos o vídeos per aclarir les circumstàncies de la tragèdia. A més a més, faran una revisió tècnica del camió.
El vehicle avariat, segons la policia, pertany a l'empresa de transports El Mosca, amb delegació a Barcelona. "El conductor ha estat detingut i immediatament traslladat a una comissaria", ha explicat la policia en un comunicat en què identifica l'autor dels fets com un "home espanyol de 46 anys".
L'alcalde de la localitat, Charlie Aptroot, ha detallat a la televisió pública ENS que el succés “té un gran impacte en els veïns” de Nieuw-Beijerland i ha assegurat que "és una comunitat molt unida, la gent només vol saber ara com estan els seus éssers estimats o bons amics".
[plantillavirals]
Detenen un camioner espanyol per xocar contra una barbacoa als Països Baixos i matar sis persones
El vehicle pertany a l'empresa de transports El Mosca, amb delegació a Barcelona

- La policia de Rotterdam -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el 28 d’agost de 2022 a les 11:37
Et pot interessar
-
Internacional «Els corresponsals de TV3 són moderats en comparació al que podrien dir de Gaza»
-
Internacional Trump desplega dos submarins nuclears prop de Rússia per seguir pressionant Putin
-
Internacional Espanya incompleix les recomanacions anticorrupció del Consell d'Europa
-
Internacional Detenen una treballadora d'una escola bressol de França per la presumpta violació de nou infants
-
Internacional Sis menors de Gaza ferits arriben a Catalunya per rebre atenció sanitària
-
Internacional L’Israel de Netanyahu fa perdre la paciència al món