Un home de nacionalitat alemanya ha estat detingut a bord d'un avió a l'Aeroport Internacional de Schiphol, a Amsterdam, després que digués poc després de l'enlairament a un altre passatger que portava una bomba.
Després del registre de l'avió i de l'individu no s'han trobat explosius, ha informat la Policia de Fronteres neerlandesa, motiu pel qual l'avió ha sortit amb uns 30 minuts de retard direcció a Miami i sense el passatger alemany.
L'home encara està pendent de ser interrogat i no està clar per quin motiu ha dit que tenia una bomba, ha apuntat un portaveu de la Policia en declaracions a l'agència de notícies neerlandesa ANP.
[plantillavirals]
Detingut per una amenaça de bomba en un avió a Amsterdam
Internacional
Les autoritats no troben cap explosió i l'aeronau s'ha enlairat amb 30 minuts de retard
- Aeroport d'Amsterdam -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
Política La crisi d'ERC complica encara més repetir la suma independentista a Girona Lluís Girona Boffi
-
Política Marc Puigtió renuncia a ser alcaldable d'ERC a Girona per la conspiració amb un influencer ultra Lluís Girona Boffi
-
-
Política Frontex i l'Europol controlen les xarxes pel rumor d'un nou creuament de frontera a Ceuta el 15 d'agost Bernat Surroca Albet
Publicat el
16 de gener de 2022 a
les 19:31
Et pot interessar
-
Internacional
El «germà» marroquí i un problema espanyol
-
Internacional
Una brúixola per a la dreta francesa
-
Internacional
França reforça la frontera amb Espanya i Itàlia planteja trencar l'espai Schengen per la crisi a Ceuta
-
Internacional
Trump anuncia un acord per al «desarmament total» de Hamàs i la retirada de l'exèrcit d'Israel de Gaza
-
Internacional
Meloni amenaça de tancar l'espai Schengen després de l'entrada en tromba de migrants a Ceuta
-
Internacional
Almenys 28 morts per un terratrèmol de magnitud 7,1 al Japó
