Creix el temor a una onada d'atemptats terroristes a Occident i els Estats Units no són una excepció. El Departament d'Estat del país ha emès aquest dijous una "alerta de viatge d'abast mundial" per demanar als ciutadans que extremin les precaucions davant de possibles atacs terroristes. Abans, l'alerta se situava al Pròxim Orient, però ara ja és vàlida per a tots els països del món.
[noticiadiari]2/264139[/noticiadiari]
L'executiu de Joe Biden assegura que en els últims dies s'ha constatat un augment important de les tensions en diversos punts, fet que pot induir a accions violentes contra ciutadans dels Estats Units. Així doncs, els hi demana especial vigilància en llocs freqüentats per turistes i mantenir-se sempre en alerta.
[noticiadiari]2/264164[/noticiadiari]
En paral·lel, les autoritats estatunidenques ja han demanat aquest dijous als seus ciutadans que abandonin immediatament el Líban, territori que Israel ha decidit bombardejar per frenar a Hezbollah. Cal recordar que Biden, en la seva trobada amb el president israelià Benjamin Netanyahu, va refermar el suport a l'estat jueu en el conflicte amb Hamàs.
[plantillagaza]
Els Estats Units emeten una «alerta de viatge mundial»
El Departament d'Estat del país nord-americà demana als seus ciutadans extremar les precaucions a qualsevol indret per possibles atacs
ARA A PORTADA
Publicat el 19 d’octubre de 2023 a les 18:52
Actualitzat el 19 d’octubre de 2023 a les 19:03
Et pot interessar
-
Societat
Avís de perill alt per pluges intenses a 14 comarques aquest cap de setmana
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 20 i 21 de desembre
-
Societat
Barcelona autoritza un botellot a l'«Upper Diagonal» el dia de Nadal
-
Societat
El Meteocat activa l'avís de perill a 19 comarques per pluja fins diumenge
-
Societat
Més de 400 bombers voluntaris porten la Generalitat als jutjats per reclamar drets laborals
-
Societat
Els desallotjats acampats davant del B9 de Badalona maregen la policia per evitar el desallotjament
