Diversos insurgents talibans han atacat el principal aeroport militar estranger de l'est de l'Afganistan aquest dissabte, segons l'agència internacional Reuters.
Aquest ha estat un dels tres incidents que s'han produït en les últimes 24 hores i que ha marcat un creixement sobtat de la violència a l'Afganistan.
D'altra banda, un vehicle bomba ha acabat amb la vida d'almenys vuit civils al nord de l'Afganistan aquest dissabte. L'aeroport militar de les forces de l'ISAF (Força Internacional d'Assistència i Seguretat de l'OTAN) ha estat atacat per vuit insurgents, incloent dos suïcides. Un portaveu de l'ISAF ha dit que "han matat sis insurgents" entre els quals es trobaven dos suïcides.
Els talibans ataquen el principal aeroport militar estranger
Internacional
Vuit civils han mort en un altre atac al nord del país
ARA A PORTADA
-
Societat Niubó es carrega la número dos d'Educació pel fracàs de PISA a les portes del nou curs Gerard Mira
-
Societat Més atenció a la diversitat i reforços per a les direccions: les novetats del retorn a l'escola Gerard Mira
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
Publicat el
13 de novembre de 2010 a
les 12:07
Et pot interessar
-
Internacional
Maduro reapareix en noves imatges des de la presó als EUA: «Estem ferms»
-
Internacional
De la taca ultra a Alemanya a les «midterm» de Trump: cinc punts calents al món per tancar l'any
-
Internacional
Rescaten una nena de 6 anys després de passar 60 hores sota els enderrocs al Nepal
-
Internacional
Almenys set morts en l'enfonsament d'un ferri amb 267 persones a bord a Xipre
-
Internacional
Islàndia rebutja en referèndum avançar cap a l'adhesió a la Unió Europea
-
Internacional
Entre Alberta i el Quebec
