Diversos insurgents talibans han atacat el principal aeroport militar estranger de l'est de l'Afganistan aquest dissabte, segons l'agència internacional Reuters.
Aquest ha estat un dels tres incidents que s'han produït en les últimes 24 hores i que ha marcat un creixement sobtat de la violència a l'Afganistan.
D'altra banda, un vehicle bomba ha acabat amb la vida d'almenys vuit civils al nord de l'Afganistan aquest dissabte. L'aeroport militar de les forces de l'ISAF (Força Internacional d'Assistència i Seguretat de l'OTAN) ha estat atacat per vuit insurgents, incloent dos suïcides. Un portaveu de l'ISAF ha dit que "han matat sis insurgents" entre els quals es trobaven dos suïcides.
Els talibans ataquen el principal aeroport militar estranger
Vuit civils han mort en un altre atac al nord del país
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de novembre de 2010 a
les 12:07
Et pot interessar
-
Internacional La Flotilla demana l’alliberament dels activistes detinguts per Israel
-
Internacional La Unió Europea avala l'acord comercial amb els Estats Units i retirarà els aranzels a la majoria dels béns industrials
-
Internacional
Putin, un tsar amb peus de fang (I)
-
Internacional La Flotilla denuncia que Israel ha interceptat un vaixell 250 milles de Gaza
-
Internacional
La lliçó que arriba dels Estats Units
-
Internacional
Trump assegura que els EUA han matat el número dos d'Estat Islàmic
