El president dels Estats Units, Joe Biden, té càncer de pell. La Casa Blanca ha informat aquest divendres que va ser operat amb èxit al 16 de febrer d'enguany. Biden, de 80 anys, va entrar a quiròfan per una lesió cutània al pit que va resultar ser un carcinoma i ara es recupera de la intervenció.
Kevin O'Connor, doctor Biden, ha confirmat que al mandatari se li va extirpar el carcinoma de cèl·lules basals al pit. En un memoràndum que la biòpsia va poder confirmar que la petita lesió era aquest tipus de càncer de pell, un dels més comuns, segons recull el portal de notícies The Hill. Tanmateix, ha incidit que "s'ha curat molt bé la zona tractada" i que no requereix més tractament. "El president continuarà la vigilància dermatològica com a part de la seva atenció mèdica integral en curs", ha dit.
En els últims mesos s'ha revifat el debat entorn l'estat de salut de Biden després de difondre's diversos vídeos en què apareix desorientat. Tot i això, el mandatari nord-americà manté el seu desig d'aspirar a un segon mandat a la Casa Blanca, tot i que llavors ja tindria 81 anys. De fet, Biden, que es va convertir el 2020 en la persona de més edat a assumir el poder als Estats Units, ja ha assenyalat amb anterioritat que pot mantenir la mateixa exigència en el seu lloc, al·legant els viatges regulars que duu a terme en els àmbits nacional i internacional.
[plantillavirals]
Joe Biden té càncer de pell i va ser operat al febrer
El president dels Estats Units, de 80 anys, va entrar a quiròfan per una lesió cutània que va resultar ser un carcinoma
- Biden, durant el discurs de l'Estat de la Unió, en imatge d'arxiu -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
-
La crisi al PSOE sacseja la Moncloa: Yolanda Díaz exigeix a Sánchez un «canvi profund» al govern espanyol Redacció
-
L'UCO escorcolla organismes vinculats a Hisenda i Transició Ecològica pel cas de Leire Díez Redacció
-
Es pot escapar un virus del laboratori? L'IRTA-CReSA nega que les obres ho hagin facilitat Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el 03 de març de 2023 a les 20:46
Et pot interessar
-
Internacional
Els Estats Units estudia demanar l'historial de les xarxes socials dels últims cinc anys als turistes
-
Internacional
Almenys tres ferits en l'incendi ja controlat d'un edifici al centre de Nova York
-
Internacional
I ara què, capità Renault?
-
Internacional
Torna la mili a Europa: com es prepara cada país per una guerra amb Rússia
-
Internacional
Europa avala reubicar més de 20.000 migrants entre els estats membres
-
Internacional
S'inunda una de les sales d'antiguitats del Louvre pel trencament d'unes canonades
