La Unió per un Moviment Popular (UMP), de Sarkozy, i els seus aliats de centre han estat els grans vencedors de la segona volta de les eleccions departamentals franceses celebrada aquest diumenge. Segons un estudi de CSA recollit per 'Le Figaro', tindrien una majoria d'entre 66 i 70 dels 101 departaments en els que està dividida França.
El Partit Socialista de l'actual primer ministre Manuel Valls i els seus aliats obtindrien la majoria en entre 27 i 31 departaments -perdent-ne entre 26 i 30-, i el Front Nacional de Marine Le Pen només aconseguiria la victòria en entre 0 i 2.
La UMP de Sarkozy s'endú la segona volta de les departamentals franceses
Segons el sondejos, el partit de Sarkozy aconseguiria entre 66 i 70 de les 101 regions en què està dividida França |Â El Front Nacional de Marine Le Pen punxa i només s'emportaria entre 0 i 2 departaments
ARA A PORTADA
-
Per què aquesta vaga educativa té tots els ingredients per ser la més contundent dels darrers anys? David Cobo
-
-
«No es reconeix prou la nostra feina»: escoles rurals en vaga per manca de personal Bernat Castanyer Colomer
-
Els mestres de la Catalunya Central fan nit en un institut de Manresa per conjurar-se Pere Fontanals
-
Publicat el
29 de març de 2015 a
les 20:18
Et pot interessar
-
Internacional
Trump publica i esborra un vídeo on apareix Barack i Michelle Obama com si fossin micos
-
Internacional
Els EUA abaten un dron iranià al mar d'Aràbia
-
Internacional
Per què Epstein pot ser la fi de Trump?
-
Internacional
Roma farà pagar als turistes per visitar la Fontana di Trevi
-
Internacional
Van els Estats Units cap a una guerra civil?
-
Internacional
Segona tongada de publicació dels «papers d'Epstein»: Aznar i Elon Musk, entre els nous noms
