Nova incidència amb un Boeing 737, ara al Japó. Un avió de l'aerolínia nipona All Nippon Airways (ANA) ha hagut de tornar a l'aeroport de Shin-Chitose en detectar una esquerda en una finestreta. El fabricà nord-americà d'avions està en el focus mundial des que fa uns dies un Boeing d'Alaska Airlines es va trencar en ple vol.
[noticiadiari]2/267224[/noticiadiari]
L'aeronau japonesa ha hagut de tornar a terra mitja hora després d'enlairar-se, amb 59 passatgers i sis tripulants a bord. Segons un portaveu de la companyia, tothom ha sortit sa i estalvi i l'aerolínia ha reemplaçat la finestreta danyada: "L'esquerda no va afectar el control ni la pressurització del vol".
Mentrestant, i enmig de la polèmica, el regulador d'aviació dels Estats Units ha allargat indefinidament la suspensió de les operacions del model Max 9 dels Boeing 737. Les companyies United Airlines i Alaska Airlines ja havien immobilitzat 171 avions, però el regulador allarga la suspensió per fer noves comprovacions de seguretat.
Boeing, per la seva part, ja va haver d'aturar la fabricació del 737 Max el 2019 per dos accidents a Indonèsia i Etiòpia que van deixar 356 morts. Ara, la situació és menys greu, però moltes aerolínies que operen amb aquest model admeten haver trobat peces soltes i el gegant nord-americà de l'aviació torna a estar en una situació complicada.
[plantillavirals]
Nova incidència amb un Boeing 737: detecten una esquerda en una finestreta
Un avió de la companyia japonesa ANA ha de girar cua després d'enlairar-se de Shin-Chitose
Ara a portada
Publicat el 13 de gener de 2024 a les 21:32
Et pot interessar
-
Internacional Una processó porta el fèretre del papa Francesc a la basílica de Sant Pere
-
Internacional El fèretre del papa Francesc arriba a la basílica de Sant Pere del Vaticà
-
Internacional Per què es diu conclave? L'origen etimològic de l'esdeveniment clau al Vaticà
-
Internacional El funeral del papa Francesc serà dissabte al matí a la plaça de Sant Pere