L'operació policial que s'ha dut a terme a Brussel·les aquest diumenge ha acabat al voltant de les 23 hores amb 16 detinguts i una persona ferida, segons ha explicat en una conferència de premsa posterior el portaveu de la fiscalia federal Eric Van Der Sypt. L'home més buscat a Europa, Salah Abdeslam, no està entre els arrestats.
Les 16 detencions, produïdes en el marc de 19 recerques realitzades durant aquest diumenge a tota la regió de Brussel·les, han tingut lloc a Molenbeek, Anderlecht, Jette, Woluwe i Schaarbeek. A la població de Charleroi, per la seva banda, s'hi han dur a terme tres registres.
Més enllà, el fiscal també ha explicat que en els registres no s'han trobat ni armes ni explosius. El ferit, segons Van Der Sypt, seria un conductor que ha xocat contra un vehicle policial.
Nivell màxim d'alerta per risc d'atac terrorista
La regió de Brussel·les ha decidit aquest diumenge mantenir el nivell màxim d'alerta pel risc d'un atac terrorista imminent que va imposar dissabte. Aquest dilluns continuarà tancat el metro, no obriran les escoles i, segons el primer ministre belga, Charles Michel, s'augmentarà la presència de policia i de l'exèrcit als carrers. Michel ha assegurat que diverses informacions apunten a un elevat risc d'atemptat amb armes i explosius.
Setze detinguts en l'operació policial a Brussel·les
Hi ha almenys un ferit | Salah Abdeslam no es troba entre els arrestats
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 22 de novembre de 2015 a les 20:00
Et pot interessar
-
Internacional Més de 150.000 persones han visitat la capella ardent del Papa des de dimecres
-
Internacional Qui pagarà el funeral del papa Francesc? El seu testament ho revela
-
Internacional «Vladímir, para!»: Trump exigeix a Putin que signi ja un acord de pau després de l'atac rus a Kíiv
-
Internacional Almenys un mort i tres ferits en un atac amb ganivet en un institut de França