La Secretaria General d'Institucions Penitenciàries espanyola ha decidit concedir el tercer grau al pres d'ETA Iosu Uribetxeberria, malalt terminal de càncer i en vaga de fam per demanar el seu alliberament.
El ministre espanyol de l'Interior, Jorge Fernández Díaz, havia advertit que no prendria cap decisió a l'entorn del pres que va participar en el segrest del funcionari de presons José Antonio Ortega Lara fins que no tingués l'evidència clínica que patia un càncer incurable, proves que se li van fer al llarg d'aquesta setmana.
ARA A PORTADA
-
El control català de la Zona Franca: un pas estratègic condicionat pel fangar de Madrid Lluís Girona Boffi
-
Els nous pressupostos preveuen 4.693 milions d'euros més de despesa fins al 2030 Bernat Surroca Albet
-
Un compte conjunt de Zapatero i la seva dona va rebre un milió i mig d'euros entre el 2020 i el 2025 Redacció
-
Publicat el
17 d’agost de 2012 a
les 19:00
Et pot interessar
-
Internacional La Flotilla demana l’alliberament dels activistes detinguts per Israel
-
Internacional La Unió Europea avala l'acord comercial amb els Estats Units i retirarà els aranzels a la majoria dels béns industrials
-
Internacional
Putin, un tsar amb peus de fang (I)
-
Internacional La Flotilla denuncia que Israel ha interceptat un vaixell 250 milles de Gaza
-
Internacional
La lliçó que arriba dels Estats Units
-
Internacional
Trump assegura que els EUA han matat el número dos d'Estat Islàmic
