Tragèdia a Rússia. Un avió militar Ilyushin Il-112V s'ha estavellat aquest dimarts prop d'un aeròdrom als afores de Moscou durant un vol de prova. El sinistre ha tingut lloc quan l'aparell, un avió de transport lleuger, es disposava a aterrar a l'aeròdrom de Kubinka, segons un comunicat del Comitè Unit d'Aviació rus. Els motius de l'accident encara s'estan esclarint.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=lVSxfuFLPQ8[/youtube]
Com a resultat, tots els tripulants de l'aparell han mort en l'accident, segons l'agència russa de notícies TASS. El pilot que liderava el vol era Nikolai Kuímov, popular al país per la seva experiència en el pilotatge de fins a 35 models diferents d'aeronaus.
Una font dels serveis d'emergència ha destacat en declaracions a la mateixa agència que fins a l'últim moment els pilots "van estar lluitant per la supervivència de l'aeronau, al mateix temps que van intentar allunyar-la de poder caure en una zona d'habitatges". Segons les dades preliminars, l'aeronau es va incendiar després d'estavellar contra el terra. No obstant això, com s'observa en el vídeo, l'aparell estava en flames al motor dret.
Tres militars morts en un brutal accident d'avió a Rússia
L'aparell s'ha estavellat contra el terra perquè el motor dret estava en flames
- Imatge de l'accident. -
- TASS
ARA A PORTADA
Publicat el
17 d’agost de 2021 a
les 15:51
Et pot interessar
-
Internacional
L’extrema dreta se la juga a les eleccions d’Hongria: 10 coses que cal saber
-
Internacional
La Flotilla ajorna la sortida de Barcelona cap a Gaza pel mal temps
-
Internacional
Víktor Orbán, Danubi avall
-
Internacional
La Flotilla afronta la nova missió a Gaza en un escenari «més tens» pel conflicte a l’Orient Mitjà
-
Internacional
Sánchez reclama posar en marxa «demà mateix» un exèrcit europeu
-
Internacional
Putin declara una treva de dos dies a Ucraïna amb motiu de la Pasqua ortodoxa
