Centenars de persones es manifesten durant la tarda d'aquest dimecres a la plaça de Catalunya de Barcelona contra la guerra a Ucraïna. Les intervencions, entre les quals hi havia l'exdiputat de la CUP David Fernàndez, han demanat desmilitaritzar les institucions nacionals i europees, a part d'apel·lar a Vladímir Putin perquè posi fi al conflicte bèl·lic.
En aquest sentit, l'acte ha començat amb un paral·lelisme de la invasió d'Iraq el 2004 i han reivindicat el cessament del conflicte a Ucraïna i a tots els països en guerra. La plataforma "No a la guerra" ha conclòs l'acte amb les activistes Joana Bregolat i Míriam Acebillo fent referència a futures convocatòries locals en contra de la guerra i per exigir la pau.
[slideflaix]1543[/slideflaix]
En l'àmbit polític, els organitzadors també han fet una petició per sumar-se a la ILP que demana una regularització immediata de les persones migrades. Precisament des del món polític, la manifestació ha comptat amb la presència de representants de diferents partits, i de la presidenta del Parlament, Laura Borràs.
[plantillaucraina]
Una plaça Catalunya plena a vessar diu «No a la guerra»
Almenys 3.500 persones, segons la Guàrdia Urbana, s'apleguen al centre de Barcelona per demanar la fi de la invasió russa d'Ucraïna
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de març de 2022 a les 19:13
Actualitzat el 15 de gener de 2024 a les 16:57
Et pot interessar
-
Societat Disset platges catalanes amb bandera vermella
-
Societat Maten un home amb una arma blanca a Castelldefels
-
Societat Uns 3.000 docents veuran afectada la seva destinació, segons la consellera Niubó
-
Societat Concurs d'estiu: posa a prova el teu català
-
Societat Barcelona commemora els 20 anys de l’aprovació del matrimoni igualitari: «L'Orgull no caduca»
-
Societat El temps del cap de setmana del 19 i 20 de juliol: núvols i baixada de temperatures