La quinzena edició de la Fira de la Trumfa de Molló se celebrarà el 12 de setembre després que l'any passat no es pogués celebrar per la pandèmia. Tot i això, s'ha acordat fer-la adaptada a les restriccions sanitàries.
La Fira de la Trumfa és una iniciativa de l'Ajuntament de Molló que neix el 2006 per difondre els valors de la trumfa (com s'anomenen les patates a la Vall de Camprodon). Al municipi s'hi troben molts productors que treballen amb aquest tubercle.
La fira d'enguany serà de 10 del matí a 6 de la tarda a la Plaça Major i ve carregada d'activitats. Hi haurà un mercat de Trumfa així com d'altres productes artesanals locals. Al llarg del matí hi haurà tallers relacionats amb la trumfa per a nens i música pels carrers a càrrec dels Randellaires. A les 11:30, una degustació de la Trumfa de tots els restaurants del municipi, i tot seguit, el desè campionat local de pelar trumfes.
La Fira de la Trumfa de Molló se celebrarà el 12 de setembre
Arriba la quinzena edició després que l'any passat no es pogués celebrar
Ara a portada
Publicat el 31 d’agost de 2021 a les 14:55
Et pot interessar
-
Societat Investiguen Erling Haaland per provocar una commoció cerebral a la mascota del Manchester City
-
Societat L'històric rècord de Messi que ha superat un jugador de l'Atlètic de Madrid contra l'Espanyol
-
Societat Sí que es podran fer servir vapejadors a les platges de Barcelona
-
Societat Arbres caiguts, talls ferroviaris i a les carreteres i la Volta, en escac: el vent sacseja Catalunya