El conseller de Polítiques Digitals i Administració Pública, Jordi Puigneró, també es veu esquitxat en la causa de l'1-O que instrueix el jutjat d'instrucció 13 de Barcelona. Segons publiquen diversos mitjans, un informe de la Guàrdia Civil el vincula amb la posada en marxa de les pàgines webs del referèndum, i l'acusa "d'entorpir" la tasca de la justícia. Així mateix, l'Institut Armat considera que Puigneró va fer cas omís "reiteradament" a les ordres judicials relacionades amb la difusió del referèndum.
La Guàrdia Civil sosté que Puigneró coneixia de la "il·legalitat" dels procediments que estava promovent. Entre ells, la possibilitat que s'obrissin altres dominis web quan van tancar la pàgina web referendum.cat. Puigneró va ser director del Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació durant l'organització de referèndum.
La Guàrdia Civil implica ara Puigneró en la causa de l'1-O
Política
Un informe de l'Institut Armat acusa el conseller "d'entorpir" la tasca de la justícia amb la posada en marxa de les pàgines webs del referèndum
ARA A PORTADA
-
Política Cinc claus per entendre què ha decidit Europa sobre l'amnistia a les causes de l'1-O Lluís Girona Boffi
-
-
Política La justícia europea no va amb Llarena: manté l'ordre de detenció contra Puigdemont Redacció
-
Política Junqueras dibuixa un «nou horitzó» per a l'independentisme amb l'aval europeu a l'amnistia Lluís Girona Boffi
-
Política Junts treu pit pel pronunciament del TJUE sobre l'amnistia: «És una victòria rotunda» Marc Orts i Cussó
Publicat el
29 d’octubre de 2018 a
les 19:21
Et pot interessar
-
Política
El govern espanyol celebra la sentència del TJUE i reclama la «plena aplicació de l'amnistia»
-
Política
Missatge d'Illa a la justícia espanyola: «Ja no hi ha cap impediment per aplicar l'amnistia»
-
Política
La justícia europea valida l'amnistia: totes les reaccions
-
Política
La virtut de no ser previsible
-
Política
El jutge avala ampliar la investigació contra Zapatero
-
Política
Oriol Junqueras: a l'espera de l'amnistia per ser candidat a la Generalitat
