La Moncloa ha enviat una rectificació i ha aclarit que finalment sí que estarà permès anar a les segones residències durant la fase 1 de desescalada si l'habitatge es troba dins de la mateixa regió sanitària o província. Inicialment, el govern espanyol havia descartat aquesta possibilitat per una qüestió de "mobilitat".
Per tant, en el cas de Catalunya, afecta inicialment els veïns de les Terres de l'Ebre, el Camp de Tarragona i l'Alt Pirineu-Aran, que sí que es podran desplaçar a la segona residència si estan dins de la mateixa regió on viuen. La mesura s'estendrà a la resta del territori quan estrenin la fase 1 de desescalada.
La rectificació s'ha produït després que el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, hagi anunciat que sí que es permetrien aquests desplaçaments malgrat que inicialment s'havia indicat que no. De fet, vetar aquests desplaçaments podia ser una incongruència tenint present que els ciutadans sí que poden anar a allotjaments turístics de la mateixa regió, que començaran a obrir a partir de dilluns en les regions que estan en fase 1.
[noticiadiari]2/201655[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201853[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201487[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201411[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201791[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
La Moncloa rectifica i sí que permetrà anar a segones residències dins de la mateixa regió en la fase 1
Societat
Inicialment, el govern espanyol havia descartat aquesta possibilitat per una qüestió de mobilitat
- La C-58 a Cerdanyola del Vallès, aquest dimarts, 3r dia d'estat d'alarma. -
- Georgina Albreda
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de maig de 2020 a
les 14:19
Et pot interessar
-
Societat
Torna la sintonia per portar les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana de Barcelona: Junts, PSC, PP i Vox s'hi posen d'acord
-
Societat N-340, C-31 i C-17: les carreteres catalanes més afectades pel Tour
-
Societat
Una empresa de pisos turístics de luxe desnona una família a Barcelona: els efectes de la fi de la moratòria estatal
-
Societat
Troben un home ofegat a la platja de Badalona
-
Societat
Collboni fa marxa enrere amb un complement que podia augmentar fins a un 5% el sou a alts càrrecs
-
Societat
Detenen un home que ha apunyalat la mare a Sitges i ha fugit al mar
