
Els egarencs amb les medalles i copes aconseguides Foto: CNT
El CN Terrassa va aconseguir deu podis en el Campionat de Catalunya de Kyus de karate que va celebrar-se dissabte passat al Pavelló d’Esports de Berga. Alexandra Klimkina va proclamar-se campiona en kata cadet femení cinturó marró-negre després d’imposar-se en totes les rondes per cinc banderes a zero. Va derrotar a la final Andrea Barrionuevo, del KC Shuto. També va pujar al graó més alt del podi Alberto Clares en kata infantil masculí cinturó groc, que va adjudicar-se la final per un ajustat 3 a 2.
Els altres dos triomfs van arribar en la modalitat kumite. Pol Frade va vèncer en cadet masculí cinturó taronja-verd menys de 55 quilos en batre a la final Biel Barrero, del Gimnàs Stylo, per 5 a 0. Abans s’havia desfet de Darío Barrero, del CK Ridao (1-0), i de Luis Enrique Nava, del CK Puigcerdà (2-0). Al seu torn, Carla Trujillo va fer-se amb el títol en cadet femení cinturó verd-blau menys de 53 quilos. Va superar a la final Paula Escuder, del Budokan Lleida, per hantei (decisió arbitral).
Així mateix, el CN Terrassa va sumar dues plates a càrrec d’Adrià Garcia en kata infantil masculí cinturó taronja i d’Andrea Blanco en kumite cadet femení cinturó marró-negre més de 53 quilos. Blanco va caure a la final davant Cristina Fernández (Karate Montornès) per 0 a 2, després de derrotar Míriam Vasselin (CK Lloret) en semifinals per 3 a 0. Finalment, el club va acumular quatre bronzes de la mà d’Iván Lopera en kata juvenil masculí cinturó verd-blau; de Cristina Molina en kata juvenil femení cinturó groc-taronja; de Jordi Estany en kumite juvenil masculí cinturó taronja-verd menys de 45 quilos; i de Carla Páez en kumite juvenil femení cinturó verd-blau més de 47 quilos.