L’altra novetat que va incloure la publicitat va ser el pàrquing, estrenat a finals d’abril, una instal·lació llargament demandada pels socis per tal de minimitzar el dèficit de places d’aparcament a la zona. Des de la seva obertura, l’espai ha registrat més de 37.000 accessos, fet que en demostra la bona acollida que ha rebut. El pàrquing està ubicat en part de la zona esportiva que dóna a l’Avinguda Abat Marcet i disposa de 101 places. L’entrada se situa al carrer dels Jocs Olímpics i, justament a l’extrem oposat, s’ha habilitat una passarel·la de sortida davant de recepció per facilitar l’accés dels socis al club.

Vista aèria de la piscina de 50 m Foto: CN Terrassa
Campus a l’alça
L’oferta de campus d’estiu que ha plantejat el club no s’ha quedat al marge d’aquesta tendència a l’alça. Tant el tradicional Campus d’Estiu, amb un programa variat d’activitats que pretén que el nen aprengui mitjançant la diversió, com els campus monogràfics de futbol, bàsquet i hoquei han experimentat un augment significatiu d’inscripcions.
Pel que fa al campus general, la nova política de fidelització en base a descomptes adreçada als inscrits en els cursets de natació i en les escoles esportives s’ha revelat encertada, atès que els ingressos han crescut en més d’un 12%. Aquest campus s’ofereix també entre el 24 d’agost i el 10 de setembre i tot apunta a un manteniment de la dinàmica creixent, atès que ja resten poques places disponibles.
Quant al campus de bàsquet, el canvi de model aplicat des de l’any passat, fonamentat en la inclusió de l’anglès i la potenciació de les sortides, ha donat els seus fruits enguany, en el qual s’ha registrat un 41% més d’inscrits. Respecte al campus de futbol, l’ampliació de l’oferta en una setmana més ha propiciat també un increment del 21%.
D’altra banda, el club ha posat en marxa cursos intensius de natació, de pàdel i de tennis adreçats tant a nens com a adults, que també han gaudit d’una resposta molt positiva.

La piscina de 50 m vista des de l'aire Foto: CN Terrassa