Andrés Aguilera agafa bitllet directe cap al Campionat d'Espanya

Publicat el 28 de gener de 2014 a les 15:52
Julia Palacin en 300mts va fer millor millor marca catalana de la present temporada Foto: UAT

El dissabte 25 de gener es va disputar el campionat de Catalunya de pista Coberta en la categoria cadet a les instal·lacions atlètiques de Sabadell. La Unió Atlètica Terrassa és unes de les poques entitats catalanes que lluita en les dues categories assolint en una jornada pletòrica la vuitena posició final en noies i la novena en nois. Remarca que entre els 25 atletes que presentava l’equip egarenc, vint van aconseguir marca de la temporada, dos van fer mínima de participació per disputar el campionat d’Espanya al març a Antequera i es van aconseguir dues victòries parcials.

Així l’equip femení estava format per la velocista de 60mts Belen Heredia 8”54 (millor marca personal i a prop de baixar del 8”50); Julia Palacin en 300mts amb 42”88 (millor marca personal, millor marca catalana de la present temporada, i mínima de participació pel campionat d’Espanya a Antequera); Julia Puerta en 600mts amb 1’43”68 (millor marca personal, a només 68 centèsimes de la mínima del Ct Espanya); Geena Stephens en 1000mts amb 3’07”63; Judit Meler en 60m tanques amb 10”70 (altra vegada marca personal); Laia Prat en salt d’alçada 1,23mts (millor marca personal); Andrea Canal 2,00mts en salt amb perxa; Ainoha Zazo en salt de llargada amb 4,00mts (millor marca personal); Maria Colominas 9,50mts en triple salt i la velocista Jordana Planell que feia el llançament de pes 5,10mts (millor marca personal en el seu debut). Per últim gran actuació del relleu 4x200mts format per Julia Puerta – Julia Palacin – Geena Stephens i Jordana Planell, segones amb 1’50”59 (millor marca de la temporada).

Respecte als nois es van classificar com a la dotzena entitat i van pujar en la competició fins a la novena. Josep Casas 7”84 en 60mts (millor marca personal); Pau Maseras 43”43 en 300mts (millor marca personal en la seva primera temporada atlètica); Pol Ricart en 600mts 1’42”34 (millor marca personal); Roger Garreta en 1000mts 3’38”11; Kevin Fernández en 3000mts amb 10’23”11; Arnau Ramírez en 60 metres tanques amb 11”46 (millor marca personal); David Cos al salt d’alçada amb 1,45mts; Andrés Aguilera en salt amb perxa amb 3,15mts (el líder en el seu primer any de la categoria cadet, assolia mínima per disputar els campionats d’Espanya a Antequera); Ivan Picon 4,40mts al salt de llargada (millor marca personal); Ferran Campins en 3000mts marxa amb 16’27”96 i per últim el velocista nouvingut Sergio González que va fer el llançament de pes amb 6,67mts (millor marca personal). A la darrera prova el relleu masculí del 4x200mts equip format per Andrés Aguilera, Josep Cases, David Cos i Pau Maseras realitzava 1’46”78 (millor marca de la temporada.