El delegat de Relacions amb la UEFA del FC Barcelona, Amador Bernabéu, va demanar unitat als barcelonistes i deixar enrere les divisions en el discurs amb motiu del 58è aniversari de la Penya Barcelonista 1900 de Terrassa.
“Que grans seríem si tots estiguéssim units!” va exclamar qui va ser directiu del club durant els mandats dels presidents Núñez i Gaspart. Bernabéu també va reclamar suport a l’entrenador blaugrana, Gerardo“Tata” Martino, que, segons ell, no entén “què més vol la gent”. Bernabéu, que és l’avi del jugador del primer equip Gerard Piqué, va confessar que el seu nét tampoc “no entén” el debat obert sobre l’estil de joc, quan l’equip està guanyant i és líder de la Lliga.
L’exporter Pere Valentí Mora va definir el Barça d’aquests últims anys com “el millor equip de la història”. Mora, porter suplent de Sadurní durant la dècada dels 70, va ser titular en l’històric 0-5 al Santiago Bernabéu l’any 1974.
L’acte el va presidir l’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, que va lloar “l’entusiasme, la il·lusió i la feina extraordinària” que fa la Penya 1900 i el seu “compromís amb els valors de l’esport” i amb la ciutat. Era el primer cop que Ballart assistia a aquest dinar anual des que va accedir al càrrec, el desembre de l’any passat.
La presidenta de la Penya 1900, Mari Carme Florensa, va agrair a l’alcalde que hagués preferit venir a l’aniversari de l’entitat que complir amb altres compromisos. Ballart havia d’anar inicialment a la conferència política del PSOE que es feia aquest cap de setmana a Madrid.
El dinar de germanor va reunir 140 persones, entre socis de l’entitat terrassenca i de 13 penyes més. Hi van ser presents les de Manresa, Castellbisbal, Cerdanyola del Vallès, Calderina, Mollet del Vallès, Santa Perpètua de Mogoda, Granollers, Sant Cugat del Vallès, “El Repartidor”, Torelló, Navarcles, Sant Fruitós de Bages i Sant Vicenç de Castellet.
Bernabéu demana suport al Tata en l'aniversari de la Penya 1900
L'exporter Mora i l'alcalde Ballart assisteixen a l'acte
ARA A PORTADA
-
-
L'Ajuntament de Terrassa insisteix en evitar el tancament de línies d'I3 pel curs escolar 2025-26 Redacció
-
-
L'ONG Oberts al Món celebra 20 anys de cooperació a Guatemala amb un concert solidari de jazz Redacció
-
Arriba l'acte de lliurament dels premis de la 44a edició del Concurs BBVA de Dibuix Escolar Redacció
Publicat el 13 de novembre de 2013 a les 17:16
Et pot interessar
-
Esports Albert Luque serà jutjat pel cas Rubiales
-
Esports Els Dragons es traslladen de Terrassa a Badalona
-
Esports Ja a la venda les entrades per al Terrassa - Alavés de Copa del Rei
-
Esports L'Alavés, rival del Terrassa FC a la segona eliminatòria de la Copa del Rei
-
Esports El Terrassa guanya per la mínima l'Albacete i passa a segona ronda de la Copa del Rei
-
Esports Els missatges d'Albert Luque sobre Hermoso: «Espero que la vida li torni el que està fent a Rubiales»