Sota l'eslògan 'Comerç de confiança molt a prop teu', el regidor de Comerç i Turisme, Xavier Martín, ha presentat aquest dijous a la tarda, a la Masia Freixa, la nova senyalització dels eixos comercials de Ca n'Anglada, Sant Pere i Terrassa Nord. Hi han assistit tots els presidents, excepte el de Comerciants Terrassa Nord, que no ha pogut, i l'ha substituit el gerent de l'associació de comerciants.
Amb les noves senyals, tracten de dirigir i orientar als compradors potencials cap a zones d'interès comercial, tant des de fora de l'eix comercial, com en l'aproximació i cap a cadascun dels establiments. És una via de promoció dels diferents eixos comercials i contribueix a que els ciutadans coneguin les botigues de la zona que pertanyen a l'associació. Dolors Parra, presidenta de l'Associació de Comerciants de Ca n'Anglada ha dit que aquestes guies “donen un aire fresc i dinàmic al nostre eix comercial. Ens anirà bé per donar-nos a conèixer als nostres possibles clients”. D'altra banda, el president de l'associació de Sant Pere, Jaume Talló ha afegit que “volem que els que passen pel barri també sàpiguen que es mouen per un eix comercial. Volem facilitar el màxim d'informació als clients i als no clients”. Cada eix comercial, tindrà la senyalització d'un color diferent. El gerent de l'associació de Terrassa Nord, Consuelo Reillo, n'ha donat importància: “Que cadascú tingui una marca i uns colors és molt important” alhora d'identificar-se.
Aquesta nova eina constitueix un suport directe a l'associacionisme comercial. Els establiments que hi apareixen són només els que són membres d'alguna de les tres associacions de comerciants. El sistema de senyalització utilitza dos tipus d'elements, que tenen diferents funcions: els monòlits i els tòtems. Els primers són més grans, d'una alçada de 220 centímetres i 80 d'amplada, i incorporen un mapa de la zona comercial amb un directori de tots els establiments associats. S'ubiquen a les entrades del barri. Els darrers elements són més petits, de 190 centímetres d'alçada i 35 d'amplada, i es distribueixen per tota la zona informant en mapes més detallats dels comerços que s'hi pot trobar de manera més immediata. També compta amb un espai per informació sobre campanyes o qualsevol altra comunicació. Can N'Anglada i Sant Pere disposaran d'un monòlit i 8 tòtems cadascun. I Terrassa Nord tindrà dos monòlits i cinc tòtems.
El regidor ha explicat que es vol fomentar encara més el consum a la ciutat. “El 80% dels ciutadans consumeixen a la ciutat. El repte que tenim ara, és captar a compradors de fora de Terrassa”. Martín ha enunciat que el cost conjunt de la senyalització dels eixos comercials és de 36.000 euros.
Amb les noves senyals, tracten de dirigir i orientar als compradors potencials cap a zones d'interès comercial, tant des de fora de l'eix comercial, com en l'aproximació i cap a cadascun dels establiments. És una via de promoció dels diferents eixos comercials i contribueix a que els ciutadans coneguin les botigues de la zona que pertanyen a l'associació. Dolors Parra, presidenta de l'Associació de Comerciants de Ca n'Anglada ha dit que aquestes guies “donen un aire fresc i dinàmic al nostre eix comercial. Ens anirà bé per donar-nos a conèixer als nostres possibles clients”. D'altra banda, el president de l'associació de Sant Pere, Jaume Talló ha afegit que “volem que els que passen pel barri també sàpiguen que es mouen per un eix comercial. Volem facilitar el màxim d'informació als clients i als no clients”. Cada eix comercial, tindrà la senyalització d'un color diferent. El gerent de l'associació de Terrassa Nord, Consuelo Reillo, n'ha donat importància: “Que cadascú tingui una marca i uns colors és molt important” alhora d'identificar-se.
Aquesta nova eina constitueix un suport directe a l'associacionisme comercial. Els establiments que hi apareixen són només els que són membres d'alguna de les tres associacions de comerciants. El sistema de senyalització utilitza dos tipus d'elements, que tenen diferents funcions: els monòlits i els tòtems. Els primers són més grans, d'una alçada de 220 centímetres i 80 d'amplada, i incorporen un mapa de la zona comercial amb un directori de tots els establiments associats. S'ubiquen a les entrades del barri. Els darrers elements són més petits, de 190 centímetres d'alçada i 35 d'amplada, i es distribueixen per tota la zona informant en mapes més detallats dels comerços que s'hi pot trobar de manera més immediata. També compta amb un espai per informació sobre campanyes o qualsevol altra comunicació. Can N'Anglada i Sant Pere disposaran d'un monòlit i 8 tòtems cadascun. I Terrassa Nord tindrà dos monòlits i cinc tòtems.
El regidor ha explicat que es vol fomentar encara més el consum a la ciutat. “El 80% dels ciutadans consumeixen a la ciutat. El repte que tenim ara, és captar a compradors de fora de Terrassa”. Martín ha enunciat que el cost conjunt de la senyalització dels eixos comercials és de 36.000 euros.