
La vaca torna a ser la protagonista. En aquesta ocasió, ha estat l'escollida per simbolitzar la marca que uneix el conjunt de comerciants de Vacarisses i que pretén impulsar la cohesió entre els comerciants i la difusió exterior. Tanmateix, l'Ajuntament ha presentat un guia on s'inclouen tots els comerços i els diferents serveis de restauració del poble.
Es tracta d'una iniciativa que neix arran de la creació del projecte de dinamització del comerç local, el passat 2007. La regidoria de Promoció econòmica, Comerç i Turisme va decidir que “calia treballar per la dinamització i la millora de les condicions del comerç local” i, per assolir aquest objectiu, va encarregar un estudi de l'oferta i la demanda del poble, juntament amb una anàlisi dels hàbits de compra dels veïns i dels seus coneixements sobre el comerç local.
Entre les conclusions, es va determinar que calia impulsar la relació del poble amb el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, millorar la cohesió social al municipi, així com realitzar petites millores individuals en alguns dels comerços del terme.
Es tracta d'una iniciativa que neix arran de la creació del projecte de dinamització del comerç local, el passat 2007. La regidoria de Promoció econòmica, Comerç i Turisme va decidir que “calia treballar per la dinamització i la millora de les condicions del comerç local” i, per assolir aquest objectiu, va encarregar un estudi de l'oferta i la demanda del poble, juntament amb una anàlisi dels hàbits de compra dels veïns i dels seus coneixements sobre el comerç local.
Entre les conclusions, es va determinar que calia impulsar la relació del poble amb el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, millorar la cohesió social al municipi, així com realitzar petites millores individuals en alguns dels comerços del terme.