Vaga de 24 hores a Sharp contra els "acomiadaments"

El sindicat CCOO anuncia també que aquesta tarda hi haurà una concentració de treballadors de la multinacional davant de Serveis Territorials de Treball de Barcelona

Publicat el 20 de juny de 2011 a les 16:16
La Federació d’Indústria de Comisions Obreres (CCOO) de Catalunya ha anunciat en un comunicat que, coincidint amb la reunió de negociació amb la direcció de Sharp prevista per aquesta tarda, el comitè ha convocat una concentració de treballadors i treballadores davant dels Serveis Territorials de Treball de Barcelona.

Amb aquesta mobilització, el sindicat afirma que es vol donar suport "als companys que participen en la negociació de l’expedient que ha presentat Sharp", amb una planta a Sant Cugat, i protestar per un pla social que consideren insuficient.

El comitè d’empresa de Sharp també ha convocat dues jornades de vaga de 24 hores contra els acomiadaments que ha plantejat la multinacional i per exigir a l’empresa mesures alternatives no traumàtiques per a la plantilla.

La primera jornada de vaga començarà aquesta nit, a partir de les 12. Aprofitant aquesta convocatòria, els treballadors i treballadores es concentraran davant la seu del consolat japonès a Barcelona demà, dimarts, a les 10 del matí. La segona jornada de vaga està prevista per al dia 6 de juliol.