Els lladres s'especialitzen i fan ràpel. La Policia Local de Castell-Platja d'Aro (Baix Empordà) va detenir el passat cap de setmana dos homes mentre es despenjaven per la paret d'un edifici on havien entrat a robar. Els fets van passar la matinada del 5 de febrer en el marc del dispositiu especial de vigilància de segones residències per evitar robatoris.
Els lladres havien forçat la finestra i la persiana d'un habitatge del segon pis però la inquilina els va veure, es va amagar al lavabo i va avisar la policia, que es trobava a prop del lloc. Els detinguts, C.L.B de 29 anys i J.Q.S de 23 anys, acumulen un llarg historial delictiu i aquest dimarts han ingressat a la presó.
ARA A PORTADA
-
Política Lluís Puig porta la determinació de l'exili al Parlament: «Res no acaba avui» Lluís Girona Boffi
-
Política En català, per imperatiu legal i «pel mandat de l'1-O»: així ha recollit Comín l'acta d'eurodiputat a Madrid Oriol March
-
-
-
Política Vox designa com a candidat per Tarragona el 29-N un barceloní amb passat neonazi i pendent de judici TarragonaDigital
Publicat el
08 de febrer de 2011 a
les 16:08
Et pot interessar
-
Societat
El virus que només afectava animals arriba als humans: mor el primer infectat a França
-
Societat
L’incendi d’un cotxe talla un carril a l’A-2 en sentit Barcelona i provoca retencions
-
Societat
Catalunya millora en igualtat de gènere als llocs de poder, però manté l'alta segregació laboral
-
Societat
Primer pas d'aliança entre ciutats a l'Estat per «reforçar» la mirada metropolitana
-
Societat
Vols ser patge reial a la Cavalcada de Barcelona del 2027? Tot el que has de saber per participar-hi
-
Societat
Barcelona vol «accelerar» l'ampliació de la xarxa de dipòsits pluvials després de «sobreviure» als aiguats
