Crear plans d'ocupació com a eina per ajudar a l'accés del món laboral és el projecte que empeny la regidoria d'Acció Social de l'Ajuntament de Santpedor i que ara podrà ampliar amb l'ajut d'una subvenció de 3.000 euros de l'Obra Social "la Caixa".
L'acte formal de lliurament d'aquest ajut s'ha fet aquesta setmana a l'Ajuntament de Santpedor amb l'alcalde, Xavier Codina, la regidora de Serveis Socials, Laura Tarradellas i el director d'Institucions de CaixaBank a la Catalunya Central, Antoni Noguera, acompanyats del director d'Àrea de Negoci del Bages-Solsonès de CaixaBank, Albert Requena, i del director de l'oficina de CaixaBank a Santpedor, Carles Coll.
Segons la regidora, Laura Tarradellas, "una manera de treballar per afavorir l'autonomia de les persones i la seva inclusió social és contribuir a l'accés a l'habitatge i al món laboral de les persones". És per això que la subvenció de l'Obra Social "la Caixa" permetrà l'Ajuntament incidir encara més en un d'aquests dos aspectes. Durant el 2017, la regidoria va portar a terme plans d'ocupació municipal que l'any passat van permetre l'ens municipal contractar fins a 9 persones. També es va adherir a la convocatòria del projecte Rubik del Consell Comarcal del Bages adreçada als ajuntaments per incentivar la contractació de persones ocupables en situació de vulnerabilitat social que va fer créixer encara més la xifra. Aquest 2018, Santpedor s'ha tornar a adherir a aquesta convocatòria.
L'Ajuntament de Santpedor rep una ajuda de l'OS la Caixa per fer més plans d'ocupació
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de febrer de 2018 a les 16:20
Actualitzat el 02 de febrer de 2018 a les 16:24
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible
-
Economia i Empresa Laura Galobart guanya el 32è Premi Protagonistes del Demà del Rotary
-
Economia i Empresa UManresa estrena la Clínica Odontològica, que el curs que ve acollirà els primers cursos d'especialització