Un home d'uns 75 anys ha mort ofegat aquest divendres a la tarda a la platja d'Empuriabrava, al municipi de Castelló d'Empúries (Alt Empordà), segons ha informat Protecció Civil. L'avís al telèfon d'emergències 112 s'ha rebut cap a dos quarts de sis de la tarda.
Una persona alertava que un home s'havia trobat malament dins l'aigua i que l'havien tret ja inconscient. Ni les maniobres dels socorristes, primer, ni les dels efectius de les dues unitats del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) que s'han adreçat a l'indret, després, han pogut fer res per salvar la vida de la víctima.
És la setena mort a les platges catalanes aquest estiu. La platja disposava de servei de vigilància en el moment del succés i onejava la bandera verda. Fins al lloc també s'han desplaçat dues patrulles dels Mossos d'Esquadra i efectius de la Guàrdia Civil.
Mor ofegat un home a la platja d'Empuriabrava de Castelló d'Empúries
És la setena mort a les platges catalanes aquest estiu

- Platja d'Empuriabrava -
- Turisme Costa Brava
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de juliol de 2022 a les 19:17
Et pot interessar
-
Societat Sis detinguts en un dispositiu contra els robatoris violents amb patinets elèctrics a Barcelona
-
Societat Ridícul d'uns lladres a Catalunya: roben en una empresa i acaben delatats pel GPS d'un dels iPads assaltats
-
Societat Més de 600 voluntaris forestals reivindiquen la seva tasca en prevenció i extinció d’incendis
-
Societat El temps del cap de setmana del 24 i 25 de maig: el sol guanya (gairebé) la batalla
-
Societat Condecoren el mosso que va liderar el cas de la nena que va patir abusos sota protecció de la DGAIA
-
Societat Els simuladors de metro obren les portes a la ciutadania per celebrar els 100 anys del servei