Un home de 78 anys ha mort aquest diumenge al migdia a la platja de l'Estartit, al terme municipal de Torroella de Montgrí (Baix Empordà), segons han informat Protecció Civil. L'home es trobava a l'aigua i ha estat rescatat en estat inconscient pels socorristes i traslladat fins a la sorra, on li han començat a practicar les maniobres de reanimació.
L'avís s'ha produït al voltant d'un quart d'una del migdia. Fins al lloc s'hi han desplaçat efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que han continuat amb les maniobres i no han pogut fer res per salvar-li la vida. En el moment dels fets, a la platja de l'Estartit hi onejava la bandera verda.
A més del SEM, que hi ha desplaçat una ambulància i un helicòpter, també hi han treballat la Policia Local i la Guàrdia Civil. Durant aquest estiu, 18 persones han perdut la vida a les platges catalanes.
Mor un home de 78 anys a la platja de l'Estartit
Ha estat rescatat de l'aigua en estat inconscient i traslladat a la sorra, on se li han practicat maniobres de reanimació sense èxit
ARA A PORTADA
Publicat el 11 d’agost de 2019 a les 12:30
Et pot interessar
-
Societat
Xiulada a Moreno Bonilla mentre feia de rei Baltasar a la cavalcada de Sevilla
-
Societat
Badalona obre un pavelló per a acollir persones sense sostre i les entitats en critiquen les deficiències
-
Societat
Una família beneficiada pel préstec d'emancipació a Barcelona afirma que l'ajuda és «ideal» per a qui tingui estalvis
-
Societat
Loteria de Reis 2026: premis, data i on veure el sorteig
-
Societat
Carreteres col·lapsades i cadenes obligatòries a molts punts: les incidències de trànsit per la neu
-
Societat
Les millors fotos de la vigília de Reis emblanquinada
