Un treballador de 54 anys ha mort aquest dimarts a Blanes (Selva) en caure des de la bastida d'unes obres situades al passeig S'Abanell. Segons informen els Mossos d'Esquadra, els serveis d'emergències han rebut l'avís cap a la una de la tarda.
El treballador s'ha precipitat al buit des d'una sisena planta. Fins al lloc s'hi ha traslladat patrulles de Seguretat Ciutadana i d'Investigació de la comissaria de Blanes i diverses dotacions dels Bombers de la Generalitat i del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Tot i els esforços, els sanitaris no han pogut fer res per salvar-li la vida.
Els Mossos han posat els fets en coneixement del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Blanes i del Departament d'Empresa i Treball d'acord amb els procediments habituals en accidents laborals amb víctimes mortals.
Mor un treballador en caure des de la bastida d'unes obres a Blanes
S'ha precipitat des d'una sisena planta i els serveis d'emergències no han pogut salvar-li la vida
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’abril de 2022 a les 16:58
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 21 de novembre: alerta per neu i vent a cinc comarques
-
Societat
Les tres claus de la nova mobilitat a l'entorn del Camp Nou en dia de partit
-
Societat
Barcelona preveu iniciar a finals del 2027 les obres per recuperar el Tramvia Blau
-
Societat
Els Mossos interroguen les germanes i la psicoterapeuta de Jonathan Andic
-
Societat
El Meteocat activa alertes a nou comarques per neu, vent i mal estat de la mar
-
Societat
El 30% de les europees majors de 15 anys patiran violència de gènere, segons l’OMS
