Persecució policial aquest dilluns al vespre pels carrers de Granollers. Un vehicle no logotipat de la Policia Local de l'Ametlla del Vallès ha perseguit pel centre de la capital del Vallès Oriental un vehicle amb matrícula francesa al qual estaven fent un seguiment i que hauria fugit.
Durant la persecució els dos vehicles han corregut a gran velocitat per carrers com Torras i Bages. Finalment, la policia local granollerina ha aconseguit aturar el sospitós, que ha quedat detingut per conducció temerària i està ingressat a l'Hospital de Granollers.
La persecució ha provocat un gran enrenou a Granollers i ha generat dos ferits lleus: una dona que ha patit un atac d'ansietat i un home que ha resultat ferit al saltar per esquivar els dos cotxes.
S'investiga per què el conductor detingut ha fugit de la policia.
Persecució policial pels carrers del centre de Granollers
Un cotxe de la Policia Local de l'Ametlla persegueix per la ciutat un cotxe que havia fugit
ARA A PORTADA
-
-
El Govern mobilitzarà 3.300 milions d'euros en sis anys per accelerar les «infraestructures estratègiques» Oriol March | Bernat Surroca Albet
-
-
Espanya i Polònia festegen al Cercle davant l'«amenaça permanent» de Rússia i l'extrema dreta Pep Martí i Vallverdú
-
Les exigències de Gabriel Rufián fan aflorar les tensions al grup d'ERC al Congrés Lluís Girona Boffi
Publicat el
02 de juliol de 2019 a
les 05:09
Et pot interessar
-
Societat
El sindicat de Mossos USPAC xifra en 28 els tirotejos a Catalunya des de principi d'any
-
Societat
En marxa la consulta mentre els docents continuen amb les mobilitzacions
-
Societat
I tan lleidatans que es volen
-
Societat
Far universal
-
Societat
Els migrants «estan més sans» però van més a urgències que els nascuts a l'Estat, segons Sanitat
-
Societat Interrompuda la circulació de l'R2 Sud entre Cunit i Vilanova per un atropellament
