La plataforma Netflix de continguts audiovisuals per internet és coneguda per les seves polèmiques campanyes publicitàries. Fa uns mesos, va penjar un cartell gegant de la sèrie Narcos a la Puerta del Sol de Madrid, i també ha utilitzat les imatges de la violència policial de l'1-O er promocionar els nous capítols de la sèrie d'èxit Black Mirror. Ara, per anunciar la nova temporada de la sèrie Jessica Jones, ha fet seva una campanya de la CUP de Terrassa contra el "manspreading".
En concret, la plataforma ha inclòs franges publicitàries dins dels vagons de transport públic com el Metro de Barcelona i Madrid, així com els trens de Rodalies de la capital espanyola. Els cartells diuen: "Despatarrados? Cierra las piernas... ¡Gracias!". I va acompanyat de referències a la sèrie Jessica Jones, protagonitzada per una noia feminista.
Netflix fa campanya contra el «manspreading» al metro de Barcelona
La plataforma fa publicitat d'una de les seves sèries estrella
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’abril de 2018 a les 09:58
Et pot interessar
-
Societat Detenen a dos lladres que intentaven robar en una joiera de Sarrià disfressats de dona
-
Societat La tasca del projecte lingüístic Xerrem Junts: «Quan arribes a un país estranger, el primer és integrar-se, per això, estic aprenent català»
-
Societat Activistes pro-Palestina recorden a Barcelona els 18.000 infants morts a Gaza
-
Societat El veïnat de Gràcia treballa a contrarellotge per enllestir els guarnits dels carrers
-
Societat Objectiu «expats»: la via no convencional de l'Ateneu per fer que els nouvinguts parlin català
-
Societat Retards de 20 minuts als Regionals sud per un tren avariat a l'estació de Bellvitge