La plataforma Netflix de continguts audiovisuals per internet és coneguda per les seves polèmiques campanyes publicitàries. Fa uns mesos, va penjar un cartell gegant de la sèrie Narcos a la Puerta del Sol de Madrid, i també ha utilitzat les imatges de la violència policial de l'1-O er promocionar els nous capítols de la sèrie d'èxit Black Mirror. Ara, per anunciar la nova temporada de la sèrie Jessica Jones, ha fet seva una campanya de la CUP de Terrassa contra el "manspreading".
En concret, la plataforma ha inclòs franges publicitàries dins dels vagons de transport públic com el Metro de Barcelona i Madrid, així com els trens de Rodalies de la capital espanyola. Els cartells diuen: "Despatarrados? Cierra las piernas... ¡Gracias!". I va acompanyat de referències a la sèrie Jessica Jones, protagonitzada per una noia feminista.
Netflix fa campanya contra el «manspreading» al metro de Barcelona
La plataforma fa publicitat d'una de les seves sèries estrella
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’abril de 2018 a les 09:58
Et pot interessar
-
Societat Collboni adverteix al Comitè de les Regions que Europa s'enfronta a una crisi de l’habitatge «mai viscuda»
-
Societat El temps d'aquest dijous 15 de maig: els ruixats van minvant sense desaparèixer del tot
-
Societat Un incendi en una planta química de Sevilla obliga a confinar 77.000 persones per risc d'intoxicació
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 17 i 18 de maig
-
Societat Els ajuntaments de la Catalunya Nord i Òmnium recorren la prohibició del català als plens
-
Societat Un estudi determina que la telemedicina redueix a un 54% la mortalitat en insuficiència cardíaca crònica