Lligar és una de les interaccions humanes més antigues de la humanitat, però amb l'impacte absolut d'internet, les connexions globals, els dispositius mòbils i les aplicacions, moltes persones consideren que hem perdut lligams reals. Que ens falta connectar millor, cara a cara, de manera humana. Malgrat que les apps de cites van ser una revolució absoluta (de Tinder a Grindr passant per totes les seves versions paral·leles), tendències com la pinya del Mercadona han demostrat de la manca d'enllaços més propers i carnals.
Per això mateix, quatre joves del Camp de Tarragona van decidir iniciar un camí d'emprenedoria en l'art de lligar. Com ho han fet? A través d'unes polseres que permeten detectar i enviar un senyal sobre el fet d'estar solter o en cerca d'una relació. Tots ells, que han explicat la seva experiència a mitjans com el Diari de Tarragona o el Tot Es Mou del 3Cat, s'han inspirat en la seva pròpia experiència romàntica i en els intents per lligar.
Com es diuen les polseres? El projecte com a tal s'anomena Approach. Els objectes són de silicona i de diferents colors, que tenen una explicació: l'orientació sexual. El verd turquesa és per als heterosexuals, el groc per als homosexuals i el rosa per als bisexuals. A més, se li afegeixen una espècie de complements, anomenats charms, que indiquen altres elements: un cercle exposa que busques relació estable; una x és una relació sense compromís i un triangle doncs "ja veurem què sorgeix".
Reivindiquen un retorn al fet més bàsic de lligar després d'una experiència en la qual dos dels fundadors van veure que no s'atrevien a parlar amb un grup de joves a la platja per la saturació que havien patit de les pantalles i dels match a l'hora de lligar online. Camilo Romero, Diego Cosano, Alan Pardines i Maria Santos són els responsables del projecte.