El sobiranisme torna a mostrar múscul. 200.000 persones han omplert tot el tram de la Gran Via de Barcelona entre plaça d'Universitat i plaça d'Espanya, segons xifres de la Guàrdia Urbana, i s'ha desbordat per clamar contra el judici als dirigents de l'1-O. La xifra dels organitzadors, Òmnium i ACN, és de 500.000 persones. Amb el lema "L'autodeterminació no és cap delicte", polítics i dirigents socials i sindicals han recorregut més d'un quilòmetre i mig ple a vessar.
L'ANC i Òmnium Cultural, juntament amb les formacions polítiques de Junts per Catalunya, ERC, la CUP i Catalunya en Comú han estat els principals protagonistes d'aquesta mobilització, que també gaudia del suport de desenes d'entitats i associacions. Ja abans de les 17h, els laterals d'aquest tram ja estaven quasi plens, així com la plaça d'Universitat, i la capçalera ha avançat durant prop d'una hora fins a aquest punt, on hi ha l'escenari per als parlaments.
[seguiment]443[/seguiment]
200.000 persones omplen la Gran Via de Barcelona, segons la Guàrdia Urbana
Política
Entitats i partits sobiranistes tornen a mostrar múscul en una nova mobilització multitudinària del sobiranisme la mateixa setmana que han començat les declaracions al Suprem
ARA A PORTADA
-
Societat La solució per a les illes de cases afectades per la Sagrada Família torna a embarrancar David Cobo
-
Política Amnistia a Carles Puigdemont: anatomia d'un bloqueig que comença a esberlar-se Bernat Surroca Albet
-
Política Un viatge per reforçar els «vincles compartits»: això farà Illa a Extremadura Bernat Surroca Albet
-
-
Política El lehendakari avisa Sánchez que la crisi de Ceuta pot acabar amb la legislatura Neus Climent / Agències
Publicat el
16 de febrer de 2019 a
les 17:35
Et pot interessar
-
Política
La solució no és dir que són nazis
-
Política
Quin Pujol ens interessa
-
Política El ponent conservador del Constitucional tanca la porta a amnistiar Turull
-
Política
«Només la pressió popular fa moure l'Estat»
-
Política
L’endemà de la Diada: relligar ideals i quotidianitat
-
Política
En llibertat les 18 persones detingudes en la manifestació de la Diada a Barcelona
