L'Ajuntament de Barcelona hauria gastat uns 350.000 euros en felicitacions de Nadal. En la Comissió de Presidència, Territori i Funció Pública celebrada aquest matí a l’Ajuntament de Barcelona el grup de CiU ha demanat el cost total de les felicitacions i regals de Nadal fets pel consistori. I la resposta ha estat contundent.
L'Ajuntament ha reconegut que el cost de les nadales que s’han rebut a les llars barcelonines ha estat de 274.000 euros; i el del llibre “Barcelona olors”, del que se n’han editat 2.000 exemplars que s’han enviat a diferents personalitats de la ciutat, puja a 78.748 euros. En total 352.748 euros.
“El Govern”, ha criticat Joan Recasens, diputat de CiU, “sembla que no s’hagi assabentat de que hi ha una greu crisi a la ciutat, que tenim 100.000 aturats. “És un cost desorbitat i fora de lloc en aquest moment”. Per a Recasens “aquesta despesa de més de 350.000 euros és un escàndol i un insult pels 100.000 aturats i les seves famílies”.
El consistori s’ha justificat explicant que cada any aprofita, amb l’enviament de la Nadala, per enviar un missatge solidari a les famílies. Recasens ha criticat que “si l’excusa és enviar missatges solidaris” l’Ajuntament té infinits canals de comunicació amb les famílies, com el web, felicitacions via correu electrònic, la revista que envien a totes les llars mensualment, la guia de Nadal que expressament es va enviar durant el Nadal a totes les famílies.
A parer de la portaveu adjunt de CiU “és molt greu que el Govern se salti el Pla d’Austeritat que ell mateix va aprovar el 2 de juny de 2010 amb les retallades que ha comportat, com ara la retallada dels sous dels funcionaris”.
350.000 euros en felicitacions de Nadal
Política
L'Ajuntament de Barcelona hauria gastat els diners en nadales i el llibre "Barcelona olors"
ARA A PORTADA
-
Societat Els Bombers descarten donar per controlat l'incendi de les Gavarres aquest diumenge Pau Espí Solé | Natàlia Pinyol
-
-
-
Terra Catalunya es torna a enfrontar a temperatures extremes: consulta-les municipi a municipi Arnau Urgell i Vidal
-
Societat Almenys 16 cases cremades: totes les afectacions materials per l'incendi de les Gavarres Natàlia Pinyol
Publicat el
26 de gener de 2011 a
les 17:30
Et pot interessar
-
Política
La història no explicada del naixement del PDECat
-
Política La corrupció castiga el PSOE i l'ascens de Vox dispara la dreta gairebé als 200 escons, segons «La Vanguardia»
-
Política
El sector educatiu avala endarrerir l'exigència del C2 de català als nous docents
-
Política
Dels nous catalans als catalans del segle XXI
-
Política
«Amb la dreta al poder, caldrà un front que vagi de Junts als Comuns amb ERC i PSC al centre»
-
Política El PSC defensa «coordinar una unitat d'acció» amb les esquerres davant l'onada ultra
