Aquest matí s'ha produït un accident greu al km 24 de la carretera BV-2411, al terme municipal d'Olesa de Bonesvalls, a l'Alt Penedès. Hi ha hagut dues motos implicades, en una topada frontal. Els dos conductors estan ferits greus, segons han informat els Mossos d'Esquadra i la via s'ha hagut de tallar al trànsit.
Segons el Servei Català de Trànsit (SCT), l'avís del sinistre s'ha rebut sis minuts abans de la una de la tarda. Un motorista ha resultat ferit greu i l'altre menys greu. A tots dos els han evacuat a l'Hospital de la Vall d'Hebron, un en ambulància i l'altre en helicòpter del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Fins al lloc s'han desplaçat quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra que han tallat durant una hora i mitja la BV-2411 com a mesura preventiva.
Accident greu entre dues motos a Olesa de Bonesvalls
Els conductors estan ferits i els han evacuat a l'Hospital de la Vall d'Hebron
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de març de 2015 a
les 13:07
Et pot interessar
-
Política
Explicacions per la corrupció i un objectiu de legislatura: tot el que ha de resoldre Sánchez al Congrés
-
Política
L'assessora de Begoña Gómez entrega el passaport al jutge Peinado un dia abans del termini
-
Política
La batalla de Barcelona queda definida: qui és qui en les municipals?
-
Política
Maniobra de Zapatero per intentar anul·lar la seva imputació al cas Plus Ultra
-
Política
Joan Capdevila, exdiputat d’ERC, nou conseller dels Mercats i la Competència
-
Política
La Flama del Canigó arriba al Parlament entre reivindicacions de la llengua
