[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_WZWF6mV_0E[/youtube]
Una vintena de membres del Centre Excursionista de Centelles han protagonitzat un espectacular vídeo a favor del "sí" impulsat per l'ANC d'aquest municipi osonenc.
Amb la cançó Agafant l'horitzó –feta per Txarango i altres artistes expressament pel referèndum- s'enfilen per la via ferrada de les Baumes Corcades i van penjar estelades al seu pas. Al final acaben a dalt de tot del Puigsagordi on hi ha un centenar de persones esperant-los amb un "sí" i una estelada gegants. És, segurament, el vídeo més espectacular i arriscat per difondre el referèndum.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=e2pEx7PAb30[/youtube]
«Aferra't al sí»: el vídeo més espectacular (i arriscat) per difondre el «sí»
El vídeo, de l'ANC Centelles, el protagonitzen una vintena de membres del Centre Excursionista del municipi osonenc
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de setembre de 2017 a les 16:40
Et pot interessar
-
Política El Suprem rebutja retransmetre en directe de la declaració de Santos Cerdán
-
Política Puigdemont afirma que l'amnistia és una conquesta perquè reverteix part de la repressió però avisa que és insuficient
-
Política ERC, Comuns i CUP demanen bloquejar un vaixell amb material per a armes israelianes
-
Política Collboni, sobre l'ampliació de l'aeroport: «Nosaltres mengem de ser una ciutat internacional»
-
Política Fre a l'arribada de les pistoles Taser a Barcelona: el PSC i el PP es queden sols
-
Política El Govern relega el Premi Guillem Agulló