Lletres de color blanc i una senyera sobre un fons de colors càlids. Així és la imatge de marca de Junts per Catalunya, la candidatura que lidera el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, i que compta amb el suport tècnic, logístic i polític del PDECat. Les lletres del logotip estan lleugerament inclinades en diagonal cap amunt.
Puigdemont ha estat l'encarregat de fer públics els noms de tota la candidatura quan quedaven només unes hores perquè es tanqués el termini per inscriure-la davant de la Junta Electoral Central (JEC). Destaca el fitxatge del número dos per Barcelona, que serà Jordi Sànchez, president de l'Assemblea Nacional Catalana, i de nombrosos independents, com ara Quim Torra, Anna Tarrés, Pep Riera i Francesc de Dalmases, entre d'altres.
Així és la imatge de marca de la candidatura de Junts per Catalunya
Lletres blanques sobre fons de tons càlids protagonitzen una imatge de marca amb la senyera com a símbol principal
Ara a portada
Publicat el 17 de novembre de 2017 a les 22:15
Et pot interessar
-
Política Espanya és el país que menys inverteix en defensa de l'OTAN
-
Política La Fiscalia Superior de Catalunya diu que ha actuat «raonablement ràpid» en les peticions d'amnistia a independentistes
-
Política Sánchez anuncia 1.300 milions d'euros en 10 anys per construir pisos «més ràpid»
-
Política Foment carrega contra Illa per pactar amb la CUP un «atemptat» contra la propietat privada