[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yVlQXXk_cZc&hd=1[/youtube]
La cadena de televisió Al Jazeera ha emès un debat aquest vespre sobre la independència de Catalunya que ha ofert per canal Stream i piulat a través de l'etiqueta #freedomforCatalonia. En el debat hi han participat Clara Ponsanti, professora d'Economia a la universitat de Georgetown; el diputat d'ERC-Rcat al congrés espanyol Alfred Bosch ; i Carles Muntaner, professor de la Universitat de Toronto.
L'emisora de Qatar ha volgut d'aquesta manera analitzar la situació provocada, i que va sorprendre la premsa internacional, per la massiva manifestació de la darrera Diada. De fet, Al Jazeera recorda que hi van participar 1,5 milions de persones reclamant la independència.
Al Jazeera debat sobre la independència de Catalunya
Amb Clara Ponsanti (Georgetown), Alfred Bosch (ERC) i Carles Muntaner (Universitat de Toronto)
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de setembre de 2012 a les 21:48
Et pot interessar
-
Política L'alcalde de Paiporta expulsa una veïna del ple que volia imposar el castellà: «Respondré en valencià, et fots»
-
Política Els Comuns proposen que l'ONU bombardegi posicions militars israelianes per evitar la invasió de Gaza
-
Política L'ANC critica que Illa «no ha complert» cap dels compromisos durant el primer any de mandat: «Només ven fum»
-
Política L'excomissionat de la dana José María Ángel, hospitalitzat després d'un intent de suïcidi
-
Política Puigdemont, un any després del retorn efímer: «Calia posar en evidència una anomalia democràtica greu»
-
Política ERC defensa «ordenar» el turisme a Barcelona: «No el pot gestionar un club d'hotelers»