[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yVlQXXk_cZc&hd=1[/youtube]
La cadena de televisió Al Jazeera ha emès un debat aquest vespre sobre la independència de Catalunya que ha ofert per canal Stream i piulat a través de l'etiqueta #freedomforCatalonia. En el debat hi han participat Clara Ponsanti, professora d'Economia a la universitat de Georgetown; el diputat d'ERC-Rcat al congrés espanyol Alfred Bosch ; i Carles Muntaner, professor de la Universitat de Toronto.
L'emisora de Qatar ha volgut d'aquesta manera analitzar la situació provocada, i que va sorprendre la premsa internacional, per la massiva manifestació de la darrera Diada. De fet, Al Jazeera recorda que hi van participar 1,5 milions de persones reclamant la independència.
Al Jazeera debat sobre la independència de Catalunya
Amb Clara Ponsanti (Georgetown), Alfred Bosch (ERC) i Carles Muntaner (Universitat de Toronto)
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de setembre de 2012 a les 21:48
Et pot interessar
-
Política Barcelona i 15 ciutats europees volen 300.000 milions d'euros anuals contra la crisi d'habitatge
-
Política ERC, Comuns i CUP demanen que una comissió investigui la repressió del Patronato de la Mujer contra dones menors
-
Política Josep Borrell es trenca la clavícula en caure a terra en un hotel de Bolívia
-
Política Junts impulsarà una comissió d'investigació al Parlament per la «crisi» a la DGAIA
-
Política La Fiscalia demana arxivar la causa contra el germà de Sánchez en no apreciar delicte
-
Política Un funambulista a la Moncloa