L'expresident de Ciutadans, Albert Rivera, dirigirà l'Institut de Lideratge i Formació Política, pertanyent al centre universitari privat Cardenal Cisneros, adscrit a la Universitat Complutense de Madrid.
L'expolític s'ha incorporat també al patronat del centre, un nomenament ratificat pel conseller d'Universitats i Innovació de la Comunitat de Madrid, Eduardo Sicilia, just abans de ser destituït per la presidenta autonòmica, Isabel Díaz Ayuso, com la resta de consellers de Ciutadans.
L'objectiu de crear aquest institut és la voluntat de Rivera de "cobrir les carències" que va detectar durant els seus anys de treball en política, segons Europa Press. Els estudis de postgrau que s'hi podran cursar inclouran assignatures com ara filosofia política, economia, dret, oratòria, protocol o comunicació.
[noticia]217405[/noticia]
Rivera va presidir Ciutadans del 2006 fins al 2019, quan va dimitir per la pèrdua de 47 diputats a les eleccions de novembre del 2019. Des de llavors és soci del despatx d'advocats Martínez-Echevarría.
Albert Rivera dirigirà un institut de lideratge
L'exlíder de Ciutadans va ser nomenat per un conseller de Ciutadans poc abans de ser destituït per Ayuso
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de març de 2021 a les 19:03
Et pot interessar
-
Política L'error d'un diputat del PP permet que tiri endavant una proposta de Sumar per reformar l'acomiadament improcedent
-
Política El Suprem manté Santos Cerdán a la presó pel risc de destrucció de proves
-
Política El compromís d'Albiol amb el Pacte Nacional per la Llengua dura menys de 24 hores
-
Política Sánchez eleva el xoc amb Israel: la Fiscalia General de l’Estat investigarà el genocidi a Gaza
-
Política Qui s'hi juga més?
-
Política Illa defensa des de Madrid que «la majoria dels catalans» volen «mirar endavant»