L'expresident de Ciutadans, Albert Rivera, i l'actual membre del PP i abans també de la formació taronja, Toni Cantó, s'han retrobat per impartir junts un màster sobre lideratge polític. En concret, és el màster de postgrau de Lideratge i Management Polític al centre universitari Cardenal Cisneros de Madrid. Rivera, que dirigeix els estudis, ha fitxat Cantó.
Cantó, que després de les últimes eleccions madrilenyes va ser col·locat per Ayuso al capdavant de l'Oficina de l'Espanyol a Madrid, és un dels trenta experts que l'exlíder de ciutadans ha triat per aquest curs sobre com ser un líder polític. A Cantó i Rivera els acompanyaran d'altres com l'escriptor Mario Vargas Llosa, l'opositor veneçolà Leopoldo López o l'expresident colombià Álvaro Uribe.
A més, el ventall de polítics del PP no s'atura amb Cantó, sinó que també hi intervindran d'altres com Alberto Ruiz Gallardón, Eduardo Madina, Josep Piqué i Borja Semper. Per la banca de Ciutadans, també hi haurà José Manuel Villegas i Marcos de Quinto.
Albert Rivera i Toni Cantó impartiran un màster sobre lideratge polític
L'exlíder de Ciutadans ha fitxat l'actual polític del PP per explicar com ser un líder en política
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de setembre de 2021 a
les 20:05
Et pot interessar
-
Política
Missatges i riscos de la fotografia dels pressupostos
-
Política
Els catalans que manen a Silicon Valley
-
Política
«Hem d'operar en l'economia amb les eines que tenim perquè si n'esperem més de Madrid serà molt lent»
-
Política
Florentino Pérez i Isabel Díaz Ayuso recorren al dit de Mourinho
-
Política
Què hi ha en joc a Andalusia?
-
Política
Fernando Carrera serà el candidat del PSC a l'alcaldia de Badalona
