L'expresident de Ciutadans, Albert Rivera, i l'actual membre del PP i abans també de la formació taronja, Toni Cantó, s'han retrobat per impartir junts un màster sobre lideratge polític. En concret, és el màster de postgrau de Lideratge i Management Polític al centre universitari Cardenal Cisneros de Madrid. Rivera, que dirigeix els estudis, ha fitxat Cantó.
Cantó, que després de les últimes eleccions madrilenyes va ser col·locat per Ayuso al capdavant de l'Oficina de l'Espanyol a Madrid, és un dels trenta experts que l'exlíder de ciutadans ha triat per aquest curs sobre com ser un líder polític. A Cantó i Rivera els acompanyaran d'altres com l'escriptor Mario Vargas Llosa, l'opositor veneçolà Leopoldo López o l'expresident colombià Álvaro Uribe.
A més, el ventall de polítics del PP no s'atura amb Cantó, sinó que també hi intervindran d'altres com Alberto Ruiz Gallardón, Eduardo Madina, Josep Piqué i Borja Semper. Per la banca de Ciutadans, també hi haurà José Manuel Villegas i Marcos de Quinto.
Albert Rivera i Toni Cantó impartiran un màster sobre lideratge polític
L'exlíder de Ciutadans ha fitxat l'actual polític del PP per explicar com ser un líder en política
Ara a portada
Publicat el 09 de setembre de 2021 a les 20:05
Et pot interessar
-
Política La defensa de la llengua es fa un lloc per Sant Jordi
-
Política Centenars de persones es manifesten al centre de Barcelona en defensa del català: «La nostra llengua no es toca»
-
Política Sant Jordi per la Llengua crida a reactivar el carrer davant la «situació d’emergència lingüística»
-
Política Rodoreda, Candel i un autògraf per salvar l'Espanyol: el primer Sant Jordi del president Illa