El ja exdiputat de Podem, Alberto Rodríguez, ha decidit contractar Gonzalo Boye per a preparar el seu recurs contra la condemna per l'agressió a un agent de policia i per a futures accions judicials i legals contra la presidenta del Congrés dels Diputats, Meritxell Batet. El canari també ha contractat a l'advocada Isabel Elbal.
En un comunicat, Rodríguez afirma que aquestes accions judicials "s'han d'adoptar" davant la decisió de Batet de retirar-li la seva acta de diputat. L'exdiputat d'Unides Podem va ser condemnat pel Suprem per agredir un policia en una concentració fa vuit anys. La pena de presó va ser substituïda per una multa de 540 euros. Ell mateix assegura que el fet de contractar algú com Boye és per poder garantir "un equip jurídic independent" i amb experiència en l'àmbit europeu.
Sobre la querella anunciada contra la presidenta del Congrés, ha dit aquesta setmana que "és una qüestió que està estudiant l'equip jurídic d'advocats" i ha garantit que defensarà el seu escó fins al final, fins i tot als tribunals europeus: "Aniré a Estrasburg sense cap tipus de rubor".
Rodríguez ja ha fet efectiva la seva baixa de Podem, que va anunciar ahir. "Crec que toca tancar un cicle, crec que entro en un altre moment personal", va argumentar en declaracions a la premsa.
Alberto Rodríguez contracta Gonzalo Boye per a futures accions legals contra Batet
Política
El ja exdiputat de Podem prepara una querella contra la presidenta del Congrés
- Alberto Rodríguez i Gonzalo Boye, en imatge d'arxiu -
- ACN
ARA A PORTADA
-
Societat L'incendi de les Gavarres, estabilitzat després de 36 hores d'intensa lluita Pau Espí Solé | Natàlia Pinyol
-
Societat Un treballador detingut i una empresa subcontractada per la Generalitat sota sospita Pau Espí Solé
-
Societat L'organització rectifica i anul·la la Cantada d’Havaneres de Calella de Palafrugell Pau Espí Solé
-
-
Publicat el
24 d’octubre de 2021 a
les 20:00
Et pot interessar
-
Política
El sector educatiu avala endarrerir l'exigència del C2 de català als nous docents
-
Política
Dels nous catalans als catalans del segle XXI
-
Política
«Amb la dreta al poder, caldrà un front que vagi de Junts als Comuns amb ERC i PSC al centre»
-
Política El PSC defensa «coordinar una unitat d'acció» amb les esquerres davant l'onada ultra
-
Política Hisenda obre una inspecció fiscal a la família Zapatero
-
Política
Juanma Moreno, investit president d'Andalusia amb el suport de Vox
