El diputat d'ERC al Congrés dels Diputats Alfred Bosch ha presentat la llista de partit a les eleccions municipals de Barcelona, formada per "patriotes de barri", segons ha informat aquest dimecres el partit en un comunicat.
ERC Barcelona ha aprovat aquest dimecres al congrés regional la llista del partit, que incorpora en els llocs dos, tres i quatre persones que han estat conselleres de districte d'ERC: Montse Benedí, Trini Capdevila, i Jordi Coronas.
Els republicans han volgut posar valor a aquelles persones que coneixen la realitat dels barris de Barcelona: "És un equip treballador, que ha picat pedra, són patriotes de barri amb grans capacitats professionals i que, a més, han trepitjat molt Barcelona".
La llista definitiva, al març
La llista de la candidatura definitiva, incorporant a independents o coalicions, se sabrà a finals de març, i buscarà "guanyar les eleccions per aconseguir la Barcelona Republicana", ha afegit l'alcaldable.
Bosch ha defensat una Barcelona "justa, sense desigualtats, i sense fractures socials entre barris", i ha defensat la col·laboració entre el sector públic i el privat en una capital pròspera i emprenedora.
Alfred Bosch enllesteix una llista de «patriotes de barri»
L'alcaldable de Barcelona per ERC inclou als primers lloc de la candidatura tres consellers de districte
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de febrer de 2015 a les 19:36
Et pot interessar
-
Política Collboni envia una carta a 31 alcaldes europeus per demanar-los el suport amb l'oficialitat del català a la UE
-
Política Espanya persisteix per fer caure el mur contra l'oficialitat del català a Europa
-
Política El Parlament denuncia la desinversió de l'Estat en infraestructures i els socis d'Illa critiquen l'ampliació del Prat
-
Política La progressista Ana Ferrer s'aparta de la cursa per la presidència de la sala penal del Suprem i deixa via lliure al candidat conservador
-
Política Puigdemont demana al TC que suspengui l'ordre de detenció de Llarena
-
Política Tercer expedient del dia: Brussel·les avisa Espanya per no actualitzar la llei contra el blanqueig i la reducció de l'IVA