El cap de llista d’ERC a Barcelona Alfred Bosch ha destacat en la seva compareixença per valorar els resultats de les eleccions municipals que "les forces del ‘sí’ han guanyat i les forces del ‘no’ han perdut".
Bosch també ha felicitat a "la més que probable alcaldessa de Barcelona, Ada Colau" i ha destacat que "els partits associats a la ‘nova política són els que més han crescut i els partits tradicionals els que més han caigut". "El poble demana canvi", ha conclòs.
El número 1 d’ERC a Barcelona ha declarat que el que ara cal es col·laboració entre "tots els partits presents a l’Ajuntament de Barcelona", per després remarcar que "no pensem renunciar a cap dels nostres 3 eixos: igualtat, honradesa i capital d'estat".
Bosch també ha dedicat unes paraules a la CUP, a qui ha felicitat per la seva entrada a al consistori barceloní i amb qui ha dit que "ens entendrem".
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de maig de 2015 a
les 22:53
Et pot interessar
-
Política
Els hereus del PDECat ultimen 200 candidatures per a les eleccions municipals
-
Política El jutge acorda agrupar les acusacions populars del cas contra Zapatero sota la direcció del PP
-
Política
Fracassa l'intent d'una consulta a la militància d'ERC sobre els pressupostos d'Illa
-
Política
La diputada Glòria Freixa també fa el pas i es presenta a les primàries de Junts a Barcelona
-
Política
Un manual que s'esgota
-
Política
L'olor de la Moncloa apaivaga les tensions al PP català abans del congrés
