El cap de llista d’ERC a Barcelona Alfred Bosch ha destacat en la seva compareixença per valorar els resultats de les eleccions municipals que "les forces del ‘sí’ han guanyat i les forces del ‘no’ han perdut".
Bosch també ha felicitat a "la més que probable alcaldessa de Barcelona, Ada Colau" i ha destacat que "els partits associats a la ‘nova política són els que més han crescut i els partits tradicionals els que més han caigut". "El poble demana canvi", ha conclòs.
El número 1 d’ERC a Barcelona ha declarat que el que ara cal es col·laboració entre "tots els partits presents a l’Ajuntament de Barcelona", per després remarcar que "no pensem renunciar a cap dels nostres 3 eixos: igualtat, honradesa i capital d'estat".
Bosch també ha dedicat unes paraules a la CUP, a qui ha felicitat per la seva entrada a al consistori barceloní i amb qui ha dit que "ens entendrem".
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de maig de 2015 a
les 22:53
Et pot interessar
-
Política
La policia espanyola desarticula la cúpula del grup neonazi Núcleo Nacional: 14 detinguts i deu escorcolls
-
Política
«Es pot explorar la via dels drets històrics per buscar una sortida al conflicte lingüístic a l'escola»
-
Política Feijóo prem l'accelerador a Catalunya: obrirà la campanya amb Albiol a Badalona
-
Política
Victòria del PSC, ERC segona i sorpasso de Vox al PP, segons un baròmetre de La Séptima per al 29-N
-
Política
L'Audiència Nacional rebutja investigar Zapatero per malversació per les joies
-
Política
Què pot passar si no vas a la mesa electoral el 29-N? Multes i penes et poden imposar
