Són ja diverses les queixes de molts ciutadans indignats d'arreu del país que en aquests moments recullen programes de ràdio com el de Jordi Basté a RAC1. La majoria de queixes són per manca d'informació, recursos per llevar la neu o presència de policia municipal als carrers per ajudar la gent.
La ciutat de Barcelona, com la resta del país, està col·lapsada: s'hi ha retirat el serveu d'autobusos, les línies dels Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat pateixen talls continus (per caigudes de la tensió elèctrica) i no s'ha vist els serveis municipals repartir sal pels carrers. Hi ha, també, 350 passatges atrapats en un tren a Massanet de la Selva que no han rebut suport de cap autoritat. Totes les línies de rodalia de Renfe han estat suspeses i la línia 5 del metro pateix talls.
El conseller Joan Saura era a Mallorca i s'ha vist obligat a tornar a Barcelona i s'ha previst que a dos quarts de set el director general de Seguretat, Joan Bosada, torni a informar de la situació al país. Certament, en aquesta ocasió no es pot dir que el Govern de la Generalitat no estigués prou informat de la situació que s'aveïnava. La qüestió és que sembla que no pensava fer-hi res, segons es desprèn de l'allau de queixes dels ciutadans.
Allau de queixes a l'actuació del Govern davant la nevada
— RAC1 recull multitud de queixes dels ciutadans indignats d'arreu del país.— Protecció Civil no ha dit res més des d'aquest migdia.— La capital de Catalunya es queda sense autobusos, els FFCC estan aturats i els trens de rodalia no funcionen
ARA A PORTADA
-
7.400 pisos en deu anys: les compres de la Generalitat i Barcelona en plena crisi habitacional David Cobo
-
«Al call center atenem unes 80 trucades diàries i ens donen 10 segons entre una i l'altra» Marc Orts i Cussó
-
-
-
Figueres: majoria absoluta de Junts amb més policia i mà dura contra els ocupes Bernat Castanyer Colomer
Publicat el 08 de març de 2010 a les 16:57
Et pot interessar
-
Societat Tanquen un restaurant de Sant Adrià de Besòs per un brot de salmonel·la que afecta una vintena de persones
-
Societat El temps d'aquest dilluns 9 de juny: matí amb ambient assolellat i tarda amb algun núvol
-
Societat Quin impacte tindria per als avions grans allargar la pista del Prat? Una dada oculta treu el cap
-
Societat Un apicultor utilitza les seves abelles per atacar una patrulla de Mossos
-
Societat A partir d'avui et trucaran menys i podràs identificar les trucades comercials
-
Societat Un incendi en una residència de gent gran provoca un mort i 19 ferits a Saragossa